- AVIS 49/22 - ACORD JUTJAT DEGÀ VILAFRANCA DEL PENEDÈS
- AVIS 48/22 - NORMES DE REPARTIMENT DELS JUTJATS DE VIGILÀNCIA PENITENCIÀRIA
- AVIS 47/22 - CERTIFICAT PER INDISPONIBLITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
- AVIS 46/22 - INCIDÈNCIA E-JUSTICIA.CAT
- AVIS 45/22 - SERVEI DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS 14 D’ABRIL
- AVIS 44/22 - PRESENTACIÓ AL·LEGACIONS PROJECTE R.D DE MODIFICACIÓ DE L’ARANZEL
- AVIS 43/22 - VAGA LLETRATS DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
- AVIS 42/22 - SERVEIS MÍNIMS VAGA LLETRATS DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
- AVIS 41/22 - CONVENI PRÀCTIQUES ALUMNES ESCOLA JUDICIAL
- AVIS 40/22 - INSPECCIÓ JUTJATS
- AVIS 39/22 - MODIFICACIÓ EJUSTICIA.CAT
- AVIS 38/22 - IMPORTANT: TRÀMIT AUDIÈNCIA PROJECTE R.D DE MODIFICACIÓ DE L’ARANZEL
- AVIS 37/22 - CONCURS PÚBLIC PER OCUPAR PLACES DE MAGISTRATS/DES I JUTGES/SES SUBSTITUTS/TES
- AVIS 36/22 - AGRAÏMENT PER LA VOSTRA SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA
- AVIS 35/22 - PROGRAMA KIT DIGITAL PER A PIMES I AUTÒNOMS
AVIS 49/22 – ACORD JUTJAT DEGÀ VILAFRANCA DEL PENEDÈS
ACORD JUTJAT DEGÀ VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Us donem trasllat de l’Acord pres per la LAJ Directora del SCPG de Vilafranca del Penedès de data 29 de març de 2022, relatiu a la realització de diligències de llançament dutes a terme en el territori de la seva jurisdicció.
Podeu consultar aquest acord accedint al següent enllaç: Vilafranca
JUNTA ICPB
Barcelona, 12 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
ACUERDO JUZGADO DECANO VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Os damos traslado del Acuerdo tomado por la LAJ Directora del SCPG de Vilafranca del Penedès de fecha 29 de marzo de 2022, relativo a la realización de diligencias de lanzamiento llevadas a cabo en el territorio de su jurisdicción.
Podéis consultar este acuerdo accediendo al siguiente enlace: Vilafranca
JUNTA ICPB
Barcelona, 12 de abril de 2022
AVIS 48/22 – NORMES DE REPARTIMENT DELS JUTJATS DE VIGILÀNCIA PENITENCIÀRIA
NORMES DE REPARTIMENT DELS JUTJATS DE VIGILÀNCIA PENITENCIÀRIA
Us adjuntem les normes de repartiment dels Jutjats de Vigilància Penitenciària amb seu a Barcelona aprovades per la Junta de Jutges de 24 de gener de 2018 i acord de la Sala de Govern del TSJC de 27 de febrer de 2018 i modificades per la Junta de Jutges de 16 de desembre 2021 i acord de la Sala de Govern del TSJC de 1 de març de 2022.
Podeu consultar aquest document accedint al següent enllaç: Normes
JUNTA ICPB
Barcelona, 11 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
NORMAS DE REPARTO DE LOS JUZGADOS DE VIGILANCIA PENITENCIARIA
Os adjuntamos las normas de reparto de los Juzgados de Vigilancia Penitenciaria con sede en Barcelona aprobadas por la Junta de Jueces de 24 de enero de 2018 y acuerdo de la Sala de Gobierno del TSJC de 27 de febrero de 2018 y modificadas por la Junta de Jueces de 16 de diciembre de 2021 y acuerdo de la Sala de Gobierno del TSJC de 1 de marzo de 2022.
Podéis consultar este documento accediendo al siguiente enlace: Normas
JUNTA ICPB
Barcelona, 11 de abril de 2022
AVIS 47/22 – CERTIFICAT PER INDISPONIBLITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
CERTIFICAT PER INDISPONIBLITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
Us informem que des de la Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia ens han comunicat que han publicat al web de la Seu Judicial Electrònica el certificat d’indisponiblitat corresponent a la incidència detectada en el sistema e-justícia.cat els dies 6 i 7 d’abril.
Aquest certificat està a disposició dels professionals que haguessin de presentar escrits i/o demandes a termini i que per motiu d’aquesta incidència necessitin del corresponent justificant.
Podeu descarregar el certificat des del propi Portal del Professional accedint al següent enllaç: Certificat indisponiblitat
JUNTA ICPB
Barcelona, 8 d’abril de 2022
CERTIFICADO POR INDISPONIBILIDAD DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
Os informamos que desde la Dirección General de Modernización de la Administración de Justicia nos han comunicado que han publicado en la web de la Sede Judicial Electrónica el certificado de indisponibilidad correspondiente a la incidencia detectada en el sistema e-justicia.cat los días 6 y 7 de abril.
Este certificado está a disposición de los profesionales que tuvieran que presentar escritos y/o demandas a plazo y que por motivo de esta incidencia necesiten del correspondiente justificante.
Podéis descargar el certificado desde el propio Portal del Profesional accediendo al siguiente enlace: Certificado indisponibilidad
JUNTA ICPB
Barcelona, 8 de abril de 2022
AVIS 46/22 – INCIDÈNCIA E-JUSTICIA.CAT
INCIDÈNCIA E-JUSTICIA.CAT
Us informem que s’ha produït una incidència amb el gestor de la plataforma ejusticia.cat que ha afectat a les funcionalitats de presentació d’escrits i demandes i a l’enviament de notificacions per part dels jutjats. El servei d’administració de plataformes telemàtiques del Col·legi ha estat en contacte amb els SISPI del Departament de Justícia durant el matí fent un seguiment d’aquesta problemàtica.
Donat que encara s’està solucionant aquesta incidència, des del SISPI ens han confirmat que emetran el corresponent certificat o justificant d’indisponibilitat i el publicaran al lloc web de l’Administració de justícia, tal i com estableix el pla de contingència.
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
INCIDENCIA E-JUSTICIA.CAT
Os informamos que se ha producido una incidencia con el gestor de la plataforma ejusticia.cat que ha afectado a las funcionalidades de presentación de escritos y demandas y al envío de notificaciones por parte de los juzgados. El servicio de administración de plataformas telemáticas del Colegio ha estado en contacto con los SISPI del Departament de JustÍcia durante la mañana haciendo un seguimiento de esta problemática.
Dado que todavía se está solucionando esta incidencia, desde el SISPI nos han confirmado que emitirán el correspondiente certificado o justificante de indisponibilidad y lo publicarán en el sitio web de la Administración de justicia, tal y como establece el plan de contingencia.
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 de abril de 2022
AVIS 45/22 – SERVEI DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS 14 D’ABRIL
SERVEI DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS 14 D’ABRIL
Es recorda a tots els col·legiats que el dijous dia 14 d’abril (dijous Sant) no operarà el servei de notificacions del Col·legi.
Pel que fa als Procuradors exercents a Barcelona, romandrà oberta la Sala de Notificacions, situada a la Ciutat de la Justícia per tal de que puguin recollir i segellar els trasllats de còpies, que s’hagin hagut de fer en suport paper.
Pel que fa a les Delegacions, respecte als trasllats de còpies d’escrits que no es puguin presentar mitjançant el mòdul RED, s’estarà a l’acordat amb els diferents Deganats.
Tot això, sense perjudici del que pugui ser notificat per Via LexNET.
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
SERVICIO DE RECEPCIÓN DE NOTIFICACIONES 14 DE ABRIL
Se recuerda a todos los colegiados que el jueves día 14 de abril (jueves Santo) no operará el servicio de notificaciones del Colegio.
En lo que respecta a los Procuradores ejercientes en Barcelona, permanecerá abierta la Sala de Notificaciones, situada en la Ciutat de la Justícia para que puedan recoger y sellar los traslados de copias, que se hayan tenido que hacer en soporte papel.
En cuanto a las Delegaciones, respecto a los traslados de copias de escritos que no se puedan presentar mediante el módulo RED, se estará a lo acordado con los diferentes Decanatos.
Todo ello, sin perjuicio del que pueda ser notificado por Vía LexNET.
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 de abril de 2022
AVIS 44/22 – PRESENTACIÓ AL·LEGACIONS PROJECTE R.D DE MODIFICACIÓ DE L’ARANZEL
PRESENTACIÓ AL·LEGACIONS PROJECTE R.D DE MODIFICACIÓ DE L’ARANZEL
Davant el tràmit d'audiència i informació pública que fineix el proper dia 7 d'abril en relació al Projecte de Reial decret, pel qual es pretén modificar el RD 1373/2003, de 7 de novembre, pel qual s'aprova l'aranzel de drets dels procuradors dels tribunals, considerem que és molt important que presentem el màxim possible d'al·legacions, tant per nosaltres mateixos, com per part dels nostres treballadors o qualsevol altre interessat que considerem.
Per això, hem elaborat el document que us adjuntem en el que bàsicament sol·licitem que aquesta regulació sigui limitada en el temps, amb un compromís d'un nou redactat en el text per part del Ministeri, en un termini màxim de sis mesos, havent-se d'aplicar aquesta modificació provisional exclusivament als nous procediments, així com la necessària i inexcusable actualització dels imports dels mateixos per la pèrdua del poder adquisitiu que s'ha produït des de l'any 2003.
Us adjuntem el text en format word perquè el pugueu adaptar al que considereu oportú. Com hem indicat, la remissió s'ha de realitzar a l'e-mail informacionpublica.arancel@mjusticia.es abans del proper dia 7 d'abril, recordant que és important identificar-se, (nom i cognoms, DNI, condició de procurador i número de col·legiat, empleat, consumidor, familiar…) tant en el propi correu electrònic com en el document d'al·legacions que s'adjunti.
Podeu descarregar el document accedint al següent enllaç document
JUNTA ICPB
Barcelona, 5 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
PRESENTACIÓN ALEGACIONES PROYECTO R.D DE MODIFICACIÓN DEL ARANCEL
Ante el trámite de audiencia e información pública que fine el próximo día 7 de abril en relación al Proyecto de Real Decreto, por el que se pretende modificar el RD 1373/2003, de 7 de noviembre, por el que se aprueba el arancel de derechos de los procuradores de los tribunales, consideramos que es muy importante que presentemos el máximo posible de alegaciones, tanto por nosotros mismos, como por parte de nuestros trabajadores o cualquier otro interesado que consideremos.
Por ello, hemos elaborado el documento que os adjuntamos en el que básicamente solicitamos que esta regulación sea limitada en el tiempo, con un compromiso de un nuevo redactado en el texto por parte del Ministerio, en un plazo máximo de seis meses, debiéndose aplicar esta modificación provisional exclusivamente a los nuevos procedimientos, así como la necesaria e inexcusable actualización de los importes de los mismos por la pérdida del poder adquisitivo que se ha producido desde el año 2003.
Os adjuntamos el texto en formato word para que lo podáis adaptar a lo que consideréis oportuno. Como hemos indicado, la remisión se ha de realizar al e-mail informacionpublica.arancel@mjusticia.es antes del próximo día 7 de abril, recordando que es importante identificarse, (nombre y apellidos, DNI, condición de procurador y número de colegiado, empleado, consumidor, familiar…) tanto en el propio correo electrónico como en el documento de alegaciones que se adjunte.
Podéis descargar el documento accediendo al siguiente enlace documento
JUNTA ICPB
Barcelona, 5 de abril de 2022
AVIS 43/22 – VAGA LLETRATS DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
VAGA LLETRATS DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
Com a complement de l’AVIS 42/22, us informem que hem tingut coneixement que la vaga general de Lletrats de l’Administració de Justícia convocada per als dies 5, 6 i 7 d’abril, ha estat desconvocada.
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
HUELGA LETRADOS DE LA ADMINISTRACIÓN DE JUSTICIA
Como complemento del AVISO 42/22, os informamos que hemos tenido conocimiento de que la huelga general de Letrados de la Administración de Justicia convocada para los días 5, 6 y 7 de abril, ha sido desconvocada.
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de abril de 2022
AVIS 42/22 – SERVEIS MÍNIMS VAGA LLETRATS DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
SERVEIS MÍNIMS VAGA LLETRATS DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
Com a complement de l’AVIS 23/22, relatiu a les jornades de vaga general convocades per als dies 5, 6 i 7 d’abril, us comuniquem que la Secretaria de Govern del TSJC ens ha informat que el secretari general de l'Administració de justícia ha fixat els serveis mínims necessaris per a atendre els serveis essencials que hi hauran de prestar. Podeu consultar aquests serveis accedint al següent enllaç: serveis mínims
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
SERVICIOS MÍNIMOS HUELGA LETRADOS DE LA ADMINISTRACIÓN DE JUSTICIA
Como complemento del AVISO 23/22, relativo a las jornadas de huelga general convocadas para los días 5, 6 y 7 de abril, os comunicamos que la Secretaría de Gobierno del TSJC nos ha informado que el secretario general de la Administración de justicia ha fijado los servicios mínimos necesarios para atender los servicios esenciales que tendrán que prestar. Podéis consultar estos servicios accediendo en el siguiente enlace: servicios mínimos
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de abril de 2022
AVIS 41/22 – CONVENI PRÀCTIQUES ALUMNES ESCOLA JUDICIAL
CONVENI PRÀCTIQUES ALUMNES ESCOLA JUDICIAL
El mes de juliol de l’any passat, la 71ª promoció de jutges de la Escuela Judicial del Consejo General del Poder Judicial, va realitzar pràctiques amb procuradors del Col·legi, amb l’objectiu de que coneguessin millor quina és la nostra tasca professional com a col·laboradors de l’administració de justícia.
Donat que l’activitat va ser un èxit, aquest any hem reprès el contacte per tornar a activar el programa, que es concretarà en dos jornades, previstes pels dies 15 i 16 de juny pel matí, en la franja horària de 9h a 14h. L’activitat consistirà bàsicament en que els jutges en pràctiques acompanyin al procurador i puguin veure de manera directa la seva activitat professional.
Tenint en compte que la promoció és molt nombrosa i que cal treballar en grups reduïts, necessitem la col·laboració del màxim número de col·legiats possibles. Creiem que és una gran oportunitat de que els futurs jutges coneguin i valorin des de l’inici de la seva carrera la tasca que desenvolupem els procuradors. Per aquest motiu, us animem a que col·laboreu en aquest important projecte acompanyant a alguns d’aquests jutges en pràctiques.
Per poder formar part d’aquest programa de pràctiques, només heu d’enviar un e-mail, indicant el vostre interès i el numero d’estudiants que podeu rebre, a l’adreça de correu gestio.serveis@icpb.es
JUNTA ICPB
Barcelona, 1 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
CONVENIO PRÁCTICAS ALUMNOS ESCUELA JUDICIAL
El mes de julio del año pasado, la 71ª promoción de jueces de la Escuela Judicial del Consejo General del Poder Judicial, realizó prácticas con procuradores del Colegio, con el objetivo de que conocieran mejor cuál es nuestra tarea profesional como colaboradores de la administración de justicia.
Dado que la actividad fue un éxito, este año se ha retomado el contacto para volver a activar este programa, que se concretará en dos jornadas, previstas para los días 15 y 16 de junio por la mañana, en la franja horaria de 9h a 14h. La actividad consistirá básicamente en que los jueces en prácticas acompañen al procurador y puedan ver de manera directa su actividad profesional.
Teniendo en cuenta que la promoción es muy numerosa y que hay que trabajar en grupos reducidos, necesitamos la colaboración del máximo número de colegiados posibles. Creemos que es una gran oportunidad de que los futuros jueces conozcan y valoren desde el inicio de su carrera la tarea que desarrollamos los procuradores. Por este motivo, os animamos a que colaboréis en este importante proyecto acompañando a algunos de estos jueces en prácticas.
Para poder formar parte de este programa de prácticas, sólo tenéis que enviar un e-mail, indicando vuestro interés y el número de estudiantes que podéis recibir, a la dirección de correo gestio.serveis@icpb.es
JUNTA ICPB
Barcelona, 1 de abril de 2022
AVIS 40/22 – INSPECCIÓ JUTJATS
INSPECCIÓ JUTJATS
Als efectes del que està previst en l’article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, es comunica a tots els col·legiats que, pels Serveis d’Inspeccions del Consejo General del Poder Judicial i del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, s’han programat les següents inspeccions ordinàries:
Jutjats del Social núm. 25 i 26 de Barcelona, la setmana del 2 al 6 de maig de 2022.
Jutjat del Penal núm. 1 de Barcelona, la setmana del 23 al 27 de maig de 2022.
Jutjat d’Instrucció núm. 7 de Barcelona, el dia 20 de maig de 2022.
Es recorda que tots els col·legiats tenen el dret a formular queixes, suggeriments, iniciatives i disfuncions relatives al funcionament dels esmentats Jutjats i, a l’empara del que està previst al referit article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, el nostre Col·legi elaborarà un informe sobre el funcionament dels Jutjats en qüestió, amb reserva de les dades del col·legiat, que s’elevarà a les Inspeccions del Consejo General del Poder Judicial i del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
JUNTA ICPB
Barcelona, 1 d’abril de 2022
________________________________________________________________________________________
INSPECCIÓN JUZGADOS
A los efectos de lo que está previsto en el artículo 175.3 de la Ley Orgánica del Poder Judicial, se comunica a todos los colegiados que, por los Servicios de Inspección del Consejo General del Poder Judicial y del Tribunal Superior de Justicia de Cataluña, se han programado las siguientes inspecciones ordinarias:
Juzgados de lo Social núm. 25 y 26 de Barcelona, la semana del 2 al 6 de mayo de 2022.
Juzgado de lo Penal núm. 1 de Barcelona, la semana del 23 al 27 de mayo de 2022.
Juzgado de Instrucción núm. 7 de Barcelona, el día 20 de mayo de 2022.
Se recuerda que todos los colegiados tienen el derecho a formular quejas, sugerencias, iniciativas y disfunciones relativas al funcionamiento de los mencionados Juzgados y, al amparo de lo que está previsto en el referido artículo 175.3 de la Ley Orgánica del Poder Judicial, nuestro Colegio elaborará un informe sobre el funcionamiento de los Juzgados en cuestión, con reserva de los datos del colegiado, que se elevará a las Inspecciones del Consejo General del Poder Judicial y del Tribunal Superior de Justicia de Cataluña.
JUNTA ICPB
Barcelona, 1 de abril de 2022
AVIS 39/22 – MODIFICACIÓ EJUSTICIA.CAT
MODIFICACIÓ EJUSTICIA.CAT
Us informem que des del Servei d’Implantació i Seguiment de Programes Informàtics del Departament de Justícia, ens han comunicat que, amb motiu d’una modificació tècnica a la plataforma de Ejusticia.cat, a partir d’ara és obligatori indicar el tipus d’escrit que es presenta per poder finalitzar el procés de presentació d’escrits telemàtics correctament.
JUNTA ICPB
Barcelona, 31 de març de 2022
________________________________________________________________________________________
MODIFICACIÓN EJUSTICIA.CAT
Os informamos que desde el Servicio de Implantación y Seguimiento de Programas Informáticos del Departament de Justícia, nos han comunicado que, con motivo de una modificación técnica en la plataforma de Ejusticia.cat, a partir de ahora es obligatorio indicar el tipo de escrito que se presenta para poder finalizar el proceso de presentación de escritos telemáticos correctamente.
JUNTA ICPB
Barcelona, 31 de marzo de 2022
AVIS 38/22 – IMPORTANT: TRÀMIT AUDIÈNCIA PROJECTE R.D DE MODIFICACIÓ DE L’ARANZEL
IMPORTANT: TRÀMIT AUDIÈNCIA PROJECTE R.D DE MODIFICACIÓ DE L’ARANZEL
Us informem de que el Ministeri de Justícia ha obert tràmit d’audiència i informació pública pel Projecte de Reial decret pel qual es modifica el Reial decret 1373/2003, de 7 de novembre, pel qual s'aprova l'aranzel de drets dels procuradors dels tribunals.
Des del Col·legi, en col·laboració amb el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya estem preparant les al·legacions que creiem son imprescindibles. Tot i així, us recordem que també qualsevol col·legiat pot presentar les seves aportacions de manera individual enviant document a la bústia de correu electrònic informacionpublica.arancel@mjusticia.es?. El termini per fer les aportacions finalitza el 07-04-22.
El nostre Degà informarà de manera més detallada sobre aquesta important qüestió en l’Assemblea General Ordinària que se celebrarà aquesta tarda a les 15.00 hores en primera convocatòria i a les 15.30 hores en segona convocatòria en la seu social del Col·legi. També podeu seguir l’Assemblea de manera telemàtica mitjançant la plataforma Zoom. Per poder fer-ho us haureu d’inscriure prèviament assenyalant el vostre nom i número de col·legiat en el següent enllaç:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_5oAnrS_lRlGIY6C_ZtMFnA
Podeu consultar el projecte i la memòria d’anàlisi d’impacte normatiu en els següents enllaços:
Projecte
Memòria
JUNTA ICPB
Barcelona, 30 de març de 2022
________________________________________________________________________________________
IMPORTANTE: TRÁMITE AUDIENCIA PROYECTO R.D DE MODIFICACIÓN DEL ARANCEL
Os informamos que el Ministerio de Justicia ha abierto trámite de audiencia e información pública para el Proyecto de Real decreto por el que se modifica el Real decreto 1373/2003, de 7 de noviembre, por el que se aprueba el arancel de derechos de los procuradores de los tribunales.
Desde el Colegio, en colaboración con el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya estamos preparando las alegaciones que creemos son imprescindibles. Aun así, os recordamos que también cualquier colegiado puede presentar sus aportaciones de manera individual enviando documento al buzón de correo electrónico informacionpublica.arancel@mjusticia.es?. El plazo para hacer las aportaciones finaliza el 07-04-22.
Nuestro Decano informará de manera más detallada sobre esta importante cuestión en la Asamblea General Ordinaria que se celebrará esta tarde a las 15.00 horas en primera convocatoria y a las 15.30 horas en segunda convocatoria en la sede social del Colegio. También podéis seguir la Asamblea de manera telemática mediante la plataforma Zoom. Para poder hacerlo os deberéis inscribir previamente señalando vuestro nombre y número de colegiado en el siguiente enlace:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_5oAnrS_lRlGIY6C_ZtMFnA
Podéis consultar el proyecto y la memoria de análisis de impacto normativo en los siguientes enlaces:
Proyecto
Memoria
JUNTA ICPB
Barcelona, 30 de marzo de 2022
AVIS 37/22 – CONCURS PÚBLIC PER OCUPAR PLACES DE MAGISTRATS/DES I JUTGES/SES SUBSTITUTS/TES
CONCURS PÚBLIC PER OCUPAR PLACES DE MAGISTRATS/DES I JUTGES/SES SUBSTITUTS/TES
S’informa a tots els col·legiats que, en el BOE de data 23 de març de 2022, s’ha publicat l’Acord de la Comissió Permanent del Consejo General del Poder Judicial, en què es convoca un concurs públic per tal d’ocupar les places de magistrats/des suplents i jutges/ses substituts/tes del Tribunal Superior de Justícia i en la resta de Tribunals i Jutjats.
Podeu consultar aquest Acord, així com la carta del TSJC, accedint al següent enllaç: BOE
Ateses les circumstàncies sanitàries actuals, és preferible que la presentació de les instàncies es dugui a terme per mitjà dels procediments que preveu l’art. 16 de Llei de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques o bé presencialment a l’oficina de registre del TSJC, davant la qual hauran d’acreditar-se mitjançant cita prèvia que podeu obtenir a l’adreça de correu electrònic registre.tsjcat@xij.gencat.cat
El proper 12 d’abril de 2022 acaba el termini de presentació de les instàncies per duplicat. Els/les candidats/es hauran de presentar, en el moment oportú, la documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el mateix ordre de la base novena de la convocatòria.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de març de 2022
________________________________________________________________________________________
CONCURSO PÚBLICO PARA OCUPAR PLAZAS DE MAGISTRADOS/AS Y JUECES/ZAS SUSTITUTOS/AS
Se informa a todos los colegiados que, en el BOE de fecha 23 de marzo de 2022, se ha publicado el Acuerdo de la Comisión Permanente del Consejo General del Poder Judicial, en que se convoca un concurso público para ocupar las plazas de magistrados/as suplentes y jueces/zas sustitutos/as del Tribunal Superior de Justicia y en el resto de Tribunales y Juzgados.
Podéis consultar este Acuerdo, así como la carta del TSJC, accediendo al siguiente enlace: BOE
Vistas las circunstancias sanitarias actuales, es preferible que la presentación de las instancias se lleve a cabo por medio de los procedimientos que prevé el art. 16 de Ley de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas o bien presencialmente en la oficina de registro del TSJC, ante la que tendrán que acreditarse mediante cita previa que podéis obtener en la dirección de correo electrónico registre.tsjcat@xij.gencat.cat
El próximo 12 de abril de 2022 acaba el plazo de presentación de las instancias por duplicado. Los/las candidatos/as tendrán que presentar, en el momento oportuno, la documentación acreditativa de los méritos alegados en el mismo orden de la base novena de la convocatoria.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de marzo de 2022
AVIS 36/22 – AGRAÏMENT PER LA VOSTRA SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA
AGRAÏMENT PER LA VOSTRA SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA
Volem agrair als nostres col·legiats i col·legiades l’allau de solidaritat amb Ucraïna. Els últims dies el Col·legi ha estat un punt de recollida d’aliments per al poble ucraïnès, un gran recapte d’aliments que hem fet arribar aquest matí a l’Església Redemptorista Comunitat Ucraïnesa, situada a Barcelona, des d’on es canalitzarà l’enviament a territori ucraïnès. També un fort agraïment a tots aquells que heu fet aportacions econòmiques a Caritas i Creu Roja.
Un cop més demostrem l’empatia i solidaritat que caracteritza a la procura de Barcelona i el nostre ferm compromís amb les persones més necessitades.
JUNTA ICPB
Barcelona, 15 de març de 2022
________________________________________________________________________________________
AGRADECIMIENTO POR VUESTRA SOLIDARIDAD CON UCRANIA
Queremos agradecer a nuestros colegiados y colegiadas el aluvión de solidaridad con Ucrania. Los últimos días el Colegio ha sido un punto de recogida de alimentos para el pueblo ucraniano, una gran recogida de alimentos que hemos hecho llegar esta mañana a la Iglesia Redentorista Comunidad Ucraniana, situada en Barcelona, desde donde se canalizará el envío a territorio ucraniano. También un fuerte agradecimiento a todos aquellos que habéis hecho aportaciones económicas a Caritas y Cruz Roja.
Una vez más demostramos la empatía y solidaridad que caracteriza a la procura de Barcelona y nuestro firme compromiso con las personas más necesitadas.
JUNTA ICPB
Barcelona, 15 de marzo de 2022
AVIS 35/22 – PROGRAMA KIT DIGITAL PER A PIMES I AUTÒNOMS
PROGRAMA KIT DIGITAL PER A PIMES I AUTÒNOMS
El proper dia 15 de març s’inicia el període de primera convocatòria del programa Kit Digital, una iniciativa del Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avanç significatiu al nivell de maduresa digital de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, de qualsevol sector. Aquestes ajudes venen finançades pel Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. La prestació dels serveis digitals es realitza mitjançant els agents digitalitzadors, que són empreses tecnològiques que disposen de solucions i serveis tecnològics i que volen oferir-los a les empreses i autònoms que ho sol·licitin dintre del programa Kit Digital (podeu consultar el llistat d’agents en la web de Red.es – https://www.acelerapyme.gob.es/kit-digital/catalogo-digitalizadores).
Tot i que aquesta primera convocatòria està destinada a les petites empreses que tinguin entre 10 i 49 empleats, posteriorment s’obriran les convocatòries destinades a les microempreses d’entre 3 i 9 empleats, i les que tinguin entre 1 i 2 empleats. Aquest bo digital pot anar dels 2.000 fins els 12.000 euros d’ajut, en funció de la dimensió de l’empresa.
Donat que el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya és una entitat associada a PIMEC, tots els col·legiats que estiguin interessats en aquestes ajudes, poden comptar amb l’assessorament de PIMEC. Podeu consultar informació més detallada en la web https://www.kitdigital.net/ i remetre també les vostres consultes a l’e-mail pimec@kitdigital.net
JUNTA ICPB
Barcelona, 14 de març de 2022
________________________________________________________________________________________
PROGRAMA KIT DIGITAL PARA PIMES Y AUTÓNOMOS
El próximo día 15 de marzo se inicia el periodo de primera convocatoria del programa Kit Digital, una iniciativa del Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital que tiene como objetivo subvencionar la implantación de soluciones digitales disponibles en el mercado para conseguir un avance significativo al nivel de madurez digital de las pequeñas empresas, microempresas y trabajadores autónomos, de cualquier sector. Estas ayudas vienen financiadas por el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia. La prestación de los servicios digitales se realiza mediante los agentes digitalizadores, que son empresas tecnológicas que disponen de soluciones y servicios tecnológicos y que quieren ofrecerlos a las empresas y autónomos que lo soliciten dentro del programa Kit Digital (podéis consultar el listado de agentes en la web de Red.es – https://www.acelerapyme.gob.es/kit-digital/catalogo-digitalizadores).
A pesar de que esta primera convocatoria está destinada a las pequeñas empresas que tengan entre 10 y 49 empleados, posteriormente se abrirán las convocatorias destinadas a las microempresas de entre 3 y 9 empleados, y las que tengan entre 1 y 2 empleados. Este bono digital puede ir de los 2.000 hasta los 12.000 euros de ayuda, en función de la dimensión de la empresa.
Dado que el Consejo de Colegios de Procuradores de Cataluña es una entidad asociada a PIMEC, todos los colegiados que estén interesados en estas ayudas, pueden contar con el asesoramiento de PIMEC. Podéis consultar información más detallada en la web https://www.kitdigital.net/ y remitir también vuestras consultas al e-mail pimec@kitdigital.net
JUNTA ICPB
Barcelona, 14 de marzo de 2022