Inici > Notícies > CONFERÈNCIA. BONES PRÀCTIQUES LINGÜÍSTIQUES A LA JUSTÍCIA

Notícies

Notícies - CONFERÈNCIA. BONES PRÀCTIQUES LINGÜÍSTIQUES A LA JUSTÍCIA

CONFERÈNCIA. BONES PRÀCTIQUES LINGÜÍSTIQUES A LA JUSTÍCIA

El passat dimecres 10 de desembre, de 17 a 19 h, va tenir lloc la conferència Bones pràctiques lingüístiques a la justícia, dins dels Espais d’Actualitat. Conferències sobre justícia i societat. La sessió, que anava dirigida als operadors jurídics catalans, es va celebrar a la sala d’actes del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada de Barcelona.

Els ponents de l'acte van ser Anna M. Terradas Cumalat (vicepresidenta del Consell de Col·legis de Procuradors dels Tribunals de Catalunya i degana de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors de Mataró), Maria Josep Feliu Morell (secretària de Relacions amb l’Administració de Justícia), Josep Canício Querol (degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats i Advocades de Tortosa), i Francesc Xavier González de Rivera Serra (magistrat del Jutjat Social núm. 3 de Barcelona).

Durant la conferència, que va posar de manifest la voluntat col·lectiva d'augmentar la presència de la llengua catalana a l'Administració de Justícia de Catalunya, es va reivindicar el Manual de Bones Pràctiques Lingüístiques a la Justícia, que pot consultar en aquest enllaç.

  • JORNADES DE JUNTES DE GOVERN DEDICADES A LA LEC

    Notícies - JORNADES DE JUNTES DE GOVERN DEDICADES A LA LEC
  • EL GOVERN ATORGA LA MEDALLA D’HONOR PER SERVEIS EXCEPCIONALS A LA JUSTÍCIA AL PROCURADOR DE GRANOLLERS RAMON DAVÍ

    Notícies - EL GOVERN ATORGA LA MEDALLA D'HONOR PER SERVEIS EXCEPCIONALS A LA JUSTÍCIA AL PROCURADOR DE GRANOLLERS RAMON DAVÍ
  • EL COL·LEGI REP EL PREMI JUSTÍCIA DE CATALUNYA

    Notícies - EL COL·LEGI REP EL PREMI JUSTÍCIA DE CATALUNYA
  • JUAN CÓRDOBA, JOSEP BALLESTÉ i ARRELS FUNDACIÓ, DISTINGITS AMB ELS PREMIS PROCURA 2018

    Notícies - JUAN CÓRDOBA, JOSEP BALLESTÉ i ARRELS FUNDACIÓ, DISTINGITS AMB ELS PREMIS PROCURA 2018
  • L´INVENTARI DEL FONS DOCUMENTAL DEL COL·LEGI JA ES POT CONSULTAR A L´ARXIU HISTÒRIC DE BARCELONA

    Notícies - L´INVENTARI DEL FONS DOCUMENTAL DEL COL·LEGI JA ES POT CONSULTAR A L´ARXIU HISTÒRIC DE BARCELONA
  • JORNADES DE FORMACIÓ

    Notícies - JORNADES DE FORMACIÓ