Inici > Notícies > CONFERÈNCIA. BONES PRÀCTIQUES LINGÜÍSTIQUES A LA JUSTÍCIA

Notícies

Notícies - CONFERÈNCIA. BONES PRÀCTIQUES LINGÜÍSTIQUES A LA JUSTÍCIA

CONFERÈNCIA. BONES PRÀCTIQUES LINGÜÍSTIQUES A LA JUSTÍCIA

El passat dimecres 10 de desembre, de 17 a 19 h, va tenir lloc la conferència Bones pràctiques lingüístiques a la justícia, dins dels Espais d’Actualitat. Conferències sobre justícia i societat. La sessió, que anava dirigida als operadors jurídics catalans, es va celebrar a la sala d’actes del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada de Barcelona.

Els ponents de l'acte van ser Anna M. Terradas Cumalat (vicepresidenta del Consell de Col·legis de Procuradors dels Tribunals de Catalunya i degana de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors de Mataró), Maria Josep Feliu Morell (secretària de Relacions amb l’Administració de Justícia), Josep Canício Querol (degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats i Advocades de Tortosa), i Francesc Xavier González de Rivera Serra (magistrat del Jutjat Social núm. 3 de Barcelona).

Durant la conferència, que va posar de manifest la voluntat col·lectiva d'augmentar la presència de la llengua catalana a l'Administració de Justícia de Catalunya, es va reivindicar el Manual de Bones Pràctiques Lingüístiques a la Justícia, que pot consultar en aquest enllaç.

  • ÁLVAREZ-BUYLLA, RECONEGUT AMB LA MEDALLA D´OR DEL CONSELL

    Notícies - ÁLVAREZ-BUYLLA, RECONEGUT AMB LA MEDALLA D´OR DEL CONSELL
  • ÁNGEL QUEMADA CUATRECASAS, NOU DEGÀ DEL COL·LEGI DE PROCURADORS DE BARCELONA

    Notícies - ÁNGEL QUEMADA CUATRECASAS, NOU DEGÀ DEL COL·LEGI DE PROCURADORS DE BARCELONA
  • LA MINISTRA DE JUSTÍCIA VISITA LA SEU DEL COL.LEGI

    Notícies - LA MINISTRA DE JUSTÍCIA VISITA LA SEU DEL COL.LEGI
  • TAULA RODONA: Els Procuradors i la Justícia: Debat polític.

    Notícies - TAULA RODONA: Els Procuradors i la Justícia: Debat polític.
  • TV3 ENTREVISTA IGNACIO LÓPEZ EL DIA DE L´ENTRADA EN VIGOR DE LES TAXES JUDICIALS

    Notícies - TV3 ENTREVISTA IGNACIO LÓPEZ EL DIA DE L´ENTRADA EN VIGOR DE LES TAXES JUDICIALS
  • El Consejo de Ministros aprueba nuevas medidas en materia de Justicia

    Noticias - El Consejo de Ministros aprueba nuevas medidas en materia de Justicia