Inici > Notícies > LA NOVA SEU DE L´ICPB, PREMIADA PER L´AGRUPACIÓ DE JOVES ARQUITECTES DE CATALUNYA

Notícies

Notícies - LA NOVA SEU DE L´ICPB, PREMIADA PER L´AGRUPACIÓ DE JOVES ARQUITECTES DE CATALUNYA

LA NOVA SEU DE L´ICPB, PREMIADA PER L´AGRUPACIÓ DE JOVES ARQUITECTES DE CATALUNYA

El divendres 18 de maig es van celebrar l'onzena edició dels premis de l’Agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya (AJAC) al Pavelló de la Fundació Mies van der Rohe.
L'esdeveniment, que s'emmarcava dins de la Setmana d’Arquitectura 2018, va comptar amb l’assistència de més de 250 persones.

Entre els premiats, es va distingir l'arquitecte Jorge Vidal Tomàs en la categoria de "reforma interior" pel seu disseny de les 10 sales de la nova seu del Col·legi de Procuradors de Barcelona (ICPB) a la Ciutat de la Justícia.

  • La procura barcelonina s’oposa a la Llei d’Habitatge perquè perjudica els propietaris i tampoc soluciona la problemàtica de la manca d’habitatges en lloguer

    Notícies - La procura barcelonina s’oposa a la Llei d’Habitatge perquè perjudica els propietaris i tampoc soluciona la problemàtica de la manca d’habitatges en lloguer
  • L’ICPB i la procura barcelonina mostren la solidaritat amb les víctimes de la DANA

    Notícies - L'ICPB i la procura barcelonina mostren la solidaritat amb les víctimes de la DANA
  • MÉS DE 13.000 PERSONES JA S´HAN ADHERIT AL MANIFEST A FAVOR DELS DRETS DELS REFUGIATS

    Notícies - MÉS DE 13.000 PERSONES JA S´HAN ADHERIT AL MANIFEST A FAVOR DELS DRETS DELS REFUGIATS
  • GRAN ÈXIT DEL 1r CONGRÉS SOBRE ECONOMIA I JUSTÍCIA AMB MÉS DE 300 ASSISTENTS

    Notícies - GRAN ÈXIT DEL 1r CONGRÉS SOBRE ECONOMIA I JUSTÍCIA AMB MÉS DE 300 ASSISTENTS
  • EL COL·LEGI I JUSTÍCIA RECLAMEN LA REFORMA DE LA LOPJ PER PODER CREAR EL CONSELL DE JUSTÍCIA DE CATALUNYA

    Notícies - EL COL·LEGI I JUSTÍCIA RECLAMEN LA REFORMA DE LA LOPJ PER PODER CREAR EL CONSELL DE JUSTÍCIA DE CATALUNYA
  • RAMON DAVÍ PARTICIPA A UN DEBAT SOBRE L’IMPACTE ECONÒMIC EN LA JUSTÍCIA AL CEJFE

    Notícies - RAMON DAVÍ PARTICIPA A UN DEBAT SOBRE L’IMPACTE ECONÒMIC EN LA JUSTÍCIA AL CEJFE