Inici > Notícies > Reunió amb la Consellera de Justícia

Notícies

Notícies - Reunió amb la Consellera de Justícia

Reunió amb la Consellera de Justícia

El passat dilluns 21 de febrer la Consellera de Justícia, Hble. Sra. Pilar Fernández Bozal, va reunir-se amb una representació del Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya encapçalada per la nostre Degana i Presidenta del Consell, Sra. Ana Moleres, la Secretària, Sra. Pilar Mampell, i els Vocals Sr. Jordi Navarro i Sr. Enrique Galisteo. També va estar present la Secretària de Relacions amb l’Administració de Justícia, Sra. Carmen Virgili.

En la reunió, que es va desenvolupar dins d’un clima de cordialitat i col·laboració, els representats del Consell van poder comentar amb la Consellera els principals temes que afecten a la professió, com son la necessitat de seguir amb el procés d’implantació de la nova oficina judicial, la preocupació respecte a la dotació dels recursos humans necessaris i la seva influència en el correcte funcionament de l’administració de Justícia , la intensificació en l’aplicació de les noves tecnologies amb l’ampliació de LexNet a d’altres jurisdiccions i el desenvolupament de ejusticia.cat, i la necessitat de mantenir les retribucions als procuradors pel servei d’assistència jurídica gratuïta.

  • EL DEGÀ DEL COL·LEGI, PONENT A BILBAO DEL XIV CONGRÉS NACIONAL DE PROCURADORS D´ESPANYA

    Notícies - EL DEGÀ DEL COL·LEGI, PONENT A BILBAO DEL XIV CONGRÉS NACIONAL DE PROCURADORS D´ESPANYA
  • Inauguració de l´Any Judicial 2011/2012

    Notícies - Inauguració de l´Any Judicial 2011/2012
  • L’ICPB COL·LABORA AMB ‘BCN CIUTAT REFUGI’ PER AFAVORIR LA INSERCIÓ LABORAL DELS PROFESSIONALS ASILATS I IMMIGRANTS

    Notícies - L’ICPB COL·LABORA AMB ‘BCN CIUTAT REFUGI’ PER AFAVORIR LA INSERCIÓ LABORAL DELS PROFESSIONALS ASILATS I IMMIGRANTS
  • Acord de col·laboració amb Grup Peralada

    Notícies - Acord de col·laboració amb Grup Peralada
  • Ponències i Formació a la Facultat de Dret de la UB

    Notícies - Ponències i Formació a la Facultat de Dret de la UB
  • L’ICPB i l’ICAB organitzen un debat sobre els MASC i la seguretat jurídica

    Notícies - L’ICPB i l’ICAB organitzen un debat sobre els MASC i la seguretat jurídica