Inici > Notícies > L’ICPB i la LAJs col·laboraran per una justícia més eficient

Notícies

Notícies - L’ICPB i la LAJs col·laboraran per una justícia més eficient

L’ICPB i la LAJs col·laboraran per una justícia més eficient

La seu de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona (ICPB) ha acollit la primera reunió d’un grup de treball pioner entre Lletrats de l’Administració de Justícia (LAJs) i el Col·legi.

En representació de la LAJs hi han assistit Cristina Carretero (Jutjat de Primera Instància nº 14 de Barcelona), Pilar Sanz (Jutjat de Primera Instància nº 34 de Barcelona), Verònica Lluch (Jutjat de Primera Instància nº 36 de Barcelona), Francisco Vivar (Jutjat de Primera Instància nº 49 de Barcelona) i Dolors Cortina (secció 15a de l’Audiència Provincial de Barcelona), mentre que Margarita Ribas, vicedegana de l’ICPB, ha encapçalat la representació de la procura, acompanyada d’Eulalia Castellanos (secretària general), Joan Manel Bach (vocal 1er) i Javier Mundet (vocal 3er).

La reunió ha servit per analitzar diferents qüestions que se susciten en el dia a dia als Tribunals, sobretot arran de l’entrada en vigor del RD 6/24. La LAJs i l’ICPB han fet explícita la seva voluntat de crear sinèrgies per fer la justícia més eficient en benefici del justiciable.

  • EL COL·LEGI INICIA UN CONCURS PER CONTRACTAR UN SERVEI D´ASSESSORAMENT JURÍDIC INTEGRAL

    Notícies - EL COL·LEGI INICIA UN CONCURS PER CONTRACTAR UN SERVEI D´ASSESSORAMENT JURÍDIC INTEGRAL
  • Eva Mª Atarés García, Compendium.cat i la Fundació ‘Domus Misericordiae Sant Josep’, Premis Procura 2023

    Notícies - Eva Mª Atarés García, Compendium.cat i la Fundació ‘Domus Misericordiae Sant Josep’, Premis Procura 2023
  • ELS PROCURADORS FACILITARAN L´ACCÉS ALS SERVEIS MUNICIPALS EN CAS DE DESNONAMENT

    Notícies - ELS PROCURADORS FACILITARAN L´ACCÉS ALS SERVEIS MUNICIPALS EN CAS DE DESNONAMENT
  • El Col·legi implanta les notificacions judicials per via telemàtica

  • ENTREN EN VIGOR ELS NOUS ESTATUTS DEL COL·LEGI

    Notícies - ENTREN EN VIGOR ELS NOUS ESTATUTS DEL COL·LEGI
  • EL PERIÓDICO ES FA RESSÒ DE LA PETICIÓ DE RETIRADA DE LA TAXA JUDICIAL PER PART DELS PROCURADORS

    Notícies - EL PERIÓDICO ES FA RESSÒ DE LA PETICIÓ DE RETIRADA DE LA TAXA JUDICIAL PER PART DELS PROCURADORS