Inici > Notícies > Jornada CEP: Projecte de Llei d’Eficiència Processal. Una nova LEC

Notícies

Notícies - Jornada CEP: Projecte de Llei d'Eficiència Processal. Una nova LEC

Jornada CEP: Projecte de Llei d’Eficiència Processal. Una nova LEC

Com sabeu, acaba de publicar-se al Butlletí Oficial de les Corts Generals el Projecte de Llei de Mesures d’Eficiència Processal del Servei públic de Justícia, del qual portem mesos parlant, i que entra en la seva fase final d’aprovació, que podria ser abans de finalitzar l’any.

Aquest Projecte de Llei constitueix un canvi significatiu en les lleis processals (LEC, LECrim, LJCA i LRJS),  la qual cosa redundarà en noves maneres de tractar els procediments.

Molt especialment a la LEC, que segurament és la que més ens afecta als professionals de la procura, establint nous conceptes i paradigmes com els MASC (Mitjans alternatius de solució de controvèrsies) com a requisit de procedibilitat, un nou Judici Verbal, Sentències orals, nova tramitació de la taxació de costes, una nova tramitació del Recurs d’apel·lació i del Recurs de cassació, entre d’altres.

Per tot això i per la seva rellevància, des del CEP hem organitzat una sessió informativa gratuïta a càrrec de Vicente  Pérez Daudí, Catedràtic de Dret Processal a la UB, i Isidor Garcia, assessor normatiu de l’ICPB, en la qual exposaran i debatran les novetats que implementa aquest text normatiu en l’àmbit del procediment civil.

Esperem poder comptar amb la vostra participació.

Per a inscripcions, cal que envieu un email a gestio.serveis@icpb.es

  • 500 ANYS: MOLT EN JOC!

  • DEBAT SOBRE ELS REFUGIATS AMB LA PARTICIPACIÓ DE L’ICPB

    Notícies - DEBAT SOBRE ELS REFUGIATS AMB LA PARTICIPACIÓ DE L’ICPB
  • EL COL.LEGI, PRESENT EN EL XIII FÒRUM D’OCUPACIÓ I POSTGRAUS DE LA UB

    Notícies - EL COL.LEGI, PRESENT EN EL XIII FÒRUM D’OCUPACIÓ I POSTGRAUS DE LA UB
  • EL CENTRE D´ESTUDIS DE LA PROCURA DEDICA UN SEMINARI A LA RECLAMACIÓ DE PENSIONS ALIMENTÀRIES

    Notícies - EL CENTRE D´ESTUDIS DE LA PROCURA DEDICA UN SEMINARI A LA RECLAMACIÓ DE PENSIONS ALIMENTÀRIES
  • La vicedegana de l’ICPB compareix a la Comissió d’Igualtat i Feminisme del Parlament de Catalunya

    Noticias - La vicedecana del ICPB comparece ante la Comisión de Igualdad y Feminismo del Parlamento de Cataluña
  • Protagonisme de la Procura en el Dia de la Justícia

    Noticias - Protagonismo de la Procura en el Día de la Justicia