Inici > Notícies > ÈXIT D´ASSISTÈNCIA A LA SESSIÓ INFORMATIVA

Notícies

Notícies - ÈXIT D´ASSISTÈNCIA A LA SESSIÓ INFORMATIVA

ÈXIT D´ASSISTÈNCIA A LA SESSIÓ INFORMATIVA

Més de 300 procuradors van aplegar-se a la sessió informativa que va celebrar-se el passat dijous a l'hotel Gallery. La trobada va ser convocada per la Junta de Govern per donar a conèixer als col·legiats quines han estat les gestions dutes a terme en defensa de la professió després que el passat 2 d'agost s'aprovés en Consell de Ministres l'avantprojecte de Llei de Serveis i Col·legis Professionals. Aquest avantprojecte contempla l'eliminació de la incompatiblitat per exercir simultàniament les professions de procurador i advocat.

El degà del Col·legi, Ignacio López Chocarro, va fer un recorregut cronològic des de l'any 2011, moment en què es va començar a parlar d'aquesta qüestió, fins a la situació actual, i va donar a conèixer els projectes que estan en marxa i que es materialitzaran en un futur molt proper.

Tot i reconèixer que la professió es troba en un moment molt delicat, el degà va voler transmetre un missatge de tranquil·litat fent veure als assistents que, tot i aquesta mala notícia, encara tenim un llarg recorregut a fer per revertir el text d’aquest avantprojecte i va deixar clar que la Junta ha fet, fa i farà tot el possible per salvar la incompatibilitat i la professió.

La sessió va acabar amb un torn de preguntes i amb el compromís del degà d’oferir la màxima transparència i de seguir informant els col·legiats sobre les novetats que es vagin produint, alhora que va demanar la implicació de tot el col·lectiu per remar en la mateixa direcció.

  • Acord amb el Departament de Justícia per garantir l´assisstència jurídica gratuïta

    Notícies - Acord amb el Departament de Justícia per garantir l´assisstència jurídica gratuïta
  • ACTE INSTITUCIONAL DE SANT IU DEL COL·LEGI DE PROCURADORS DE BARCELONA AL PALAU DE JUSTÍCIA

    Notícies - ACTE INSTITUCIONAL DE SANT IU DEL COL·LEGI DE PROCURADORS DE BARCELONA AL PALAU DE JUSTÍCIA
  • L’ICPB, juntament amb set institucions històriques, impulsen el ‘Grup Eulàlia’ per enfortir la veu i la presència dels joves en la societat

    Notícies - L’ICPB, juntament amb set institucions històriques, impulsen el ‘Grup Eulàlia’ per enfortir la veu i la presència dels joves en la societat
  • Aixecament de la suspensió dels terminis i actuacions processals

    Noticias - EL COLEGIO DE PROCURADORES DE TRIBUNALES DE BARCELONA Y EL COLEGIO DE LA ABOGACÍA DE BARCELONA CONDENAN LOS ATAQUES A LAS SEDES JUDICIALES EN CATALUÑA
  • Inici del curs 2025-2026 del Centre d’Estudis de la Procura (CEP)

    Notícies CEP - Inici del curs 2025-2026 del Centre d’Estudis de la Procura (CEP)
  • EL COL·LEGI CELEBRA ELS SEUS 500 ANYS D´HISTÒRIA AMB UN SOPAR INSTITUCIONAL

    Notícies - EL COL·LEGI CELEBRA ELS SEUS 500 ANYS D´HISTÒRIA AMB UN SOPAR INSTITUCIONAL