Inici > Notícies > Cicle de Jornades de formació

Notícies

Cicle de Jornades de formació

L’any 2010 ha estat marcat per importants canvis legislatius que han motivat l'organització, juntament amb el Consell de Col·legis de Catalunya, d'un cicle de jornades de formació dirigides als procuradors. Els diferents seminaris es van celebrar a l’Auditori de la Ciutat de la Justícia i a la Sala d’actes del Centre d’Estudis Jurídics.
Es van iniciar el 15 de gener amb les modificacions de la Llei 19/09 de 23 de novembre, i van continuar el 19 de febrer amb una taula rodona sobre la Procura davant de la Llei Òmnibus, i els dies 12 i 19 de març amb la Reforma Processal i la nova Oficina Judicial.
Aquest Cicle de Formació va finalitzar el dia 9 d’abril amb la celebració de la 2ª Jornada entre Secretaris Judicials i Procuradors en la qual es va reconèixer per ambdues parts, tant les competències atribuïdes als Secretaris judicials, conferint-les altres de forma exclusiva, com les noves competències atribuïdes als procuradors que son un repte a complir amb professionalitat, diligència i responsabilitat.

  • ADDENDA DE COL·LABORACIÓ PER A IMPULSAR ACCIONS D´ÚS DEL CATALÀ

  • JORNADES FORMACIÓ

  • ES REFLEXIONA SOBRE EL PAPER DEL PROCURADOR EN EL PROCEDIMENT CONCURSAL

  • ELS PARTITS POLÍTICS DEBATEN SOBRE JUSTÍCIA EN UNA TAULA-RODONA ORGANITZADA PER L´ICPB

  • ÁNGEL QUEMADA CUATRECASAS, NOU DEGÀ DEL COL·LEGI DE PROCURADORS DE BARCELONA

  • REUNIÓ AMB SERVEIS SOCIALS