Inici > Notícies > ARRENCA EL CURS 2019-2020 DEL CEP

Notícies

Notícies CEP - ARRENCA EL CURS 2019-2020 DEL CEP

ARRENCA EL CURS 2019-2020 DEL CEP

El passat dijous es va inaugurar el curs 2019-2020 del CEP (Centre d’Estudis de la Procura) amb el seminari “Anàlisi de la prova electrònica”, a càrrec del Magistrat Xavier Abel Lluch.

Durant el seminari, el ponent, mitjançant tres casos pràctics reals, ha destacat les qüestions més rellevants per als Procuradors a l’hora de fer servir els mitjans de prova electrònics com correus electrònics i, en particular, els Whatsapp: com cal aportar-los en judici, els supòsits d’impugnació i la valoració que se’n fa per part dels tribunals. La jornada ha estat rebuda amb molt d’interès per part dels assistents.

  • Reunió de l’ICPB amb el president de la Generalitat

    Notícies - Reunió de l'ICPB amb el president de la Generalitat
  • L´ICPB DÓNA A CONÈIXER LA FIGURA DEL PROCURADOR ALS ESTUDIANTS DE DRET A LES JORNADES DE SORTIDES PROFESSIONALS DE LA UB

    Notícies - L´ICPB DÓNA A CONÈIXER LA FIGURA DEL PROCURADOR ALS ESTUDIANTS DE DRET A LES JORNADES DE SORTIDES PROFESSIONALS DE LA UB
  • Assemblea General Ordinària

    Notícies - Assemblea General Ordinària
  • L’art de la procuradoria, objecte d’exposició a l’Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona

    Notícies - L’art de la procuradoria, objecte d’exposició a l’Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona
  • SIGNATURA DE L´ACORD AMB SEPIN

    Notícies - SIGNATURA DE L´ACORD AMB SEPIN
  • ÈXIT DE LA SESSIÓ SOBRE LA MEDIACIÓ INTRAJUDICIAL I EL PROCURADOR

    Notícies - ÈXIT DE LA SESSIÓ SOBRE LA MEDIACIÓ INTRAJUDICIAL I EL PROCURADOR