Inici > Notícies > MEDALLA DE BRONZE A LA VOCAL DE COMUNICACIÓ DE LA JUNTA, MONTSE MONTAL GIBERT, EL DIA DE LES ESQUADRES

Notícies

Notícies - MEDALLA DE BRONZE A LA VOCAL DE COMUNICACIÓ DE LA JUNTA, MONTSE MONTAL GIBERT, EL DIA DE LES ESQUADRES

MEDALLA DE BRONZE A LA VOCAL DE COMUNICACIÓ DE LA JUNTA, MONTSE MONTAL GIBERT, EL DIA DE LES ESQUADRES

Ahir va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona el Dia de les Esquadres, la commemoració anual que fa el cos de Mossos d’Esquadra en record del 22 d’abril del 1982, data en què la Generalitat va recuperar la seva pròpia policia.

Enguany, el Departament d’Interior li ha concedit la medalla de bronze al mèrit policial amb distintiu blau a Montse Montal Gibert, vocal de comunicació de la nostra Junta, per la seva extraordinària dedicació per tal de facilitar la relació entre el Col·legi i el cos de Mossos d’Esquadra, així com per la seva especial implicació com a vicepresidenta de la secció d’afectats per accidents de trànsit de l’Associació de Prevenció d’Accidents.

L’acte, que va ser presidit pel conseller d’Interior, Ramon Espadaler, pel director general de la Policia, Manel Prat, i pel president del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Miquel Ángel Gimeno, ha comptat amb la presència de molts alts càrrecs institucionals i policials del país, també ha servit per reconèixer el mèrit d’alguns agents del cos de Mossos d’Esquadra i d’altres persones que han tingut una actuació rellevant en aquest àmbit durant el darrer any.

  • PRESA DE POSSESSIÓ DELS NOUS DELEGATS I DELEGADES TERRITORIALS

    Notícies - PRESA DE POSSESSIÓ DELS NOUS DELEGATS I DELEGADES TERRITORIALS
  • ES BENEEIX LA BANDERA DELS NOTARIS CAUSÍDICS DE LA CORONELA DE BARCELONA

    Notícies - ES BENEEIX LA BANDERA DELS NOTARIS CAUSÍDICS DE LA CORONELA DE BARCELONA
  • EL COL·LEGI DÓNA SUPORT AL FISCAL EN CAP DE CATALUNYA

    Notícies - EL COL·LEGI DÓNA SUPORT AL FISCAL EN CAP DE CATALUNYA
  • LA COMISSIÓ DE SÈNIORS DE L´ICPB ORGANITZA UNA CONFERÈNCIA SOBRE FAKE NEWS

    Notícies - LA COMISSIÓ DE SÈNIORS DE L´ICPB ORGANITZA UNA CONFERÈNCIA SOBRE FAKE NEWS
  • EL CEP OFEREIX LA PRIMERA DE LES DUES SESSIONS PROGRAMADES SOBRE COMPTABILITAT I FISCALITAT PER A PROCURADORS

    Notícies - EL CEP OFEREIX LA PRIMERA DE LES DUES SESSIONS PROGRAMADES SOBRE COMPTABILITAT I FISCALITAT PER A PROCURADORS
  • BONA ACOLLIDA DEL SEMINARI CEP SOBRE LES QÜESTIONS PROCESSALS DE LA LLEI DE PATENTS

    Noticias - BONA ACOLLIDA DEL SEMINARI CEP SOBRE LES QÜESTIONS PROCESSALS DE LA LLEI DE PATENTS