Inici > Notícies > L’ICPB i la Federació d’Associacions Xineses signen un acord per reforçar la seguretat jurídica i la cooperació institucional

Notícies

L’ICPB i la Federació d’Associacions Xineses signen un acord per reforçar la seguretat jurídica i la cooperació institucional

L’Il·lustre Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona (ICPB) i la Federació Unió d’Associacions Xineses per a la Beneficència de la Comunitat Xinesa a Espanya (FUACE) han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de reforçar les relacions institucionals i fomentar la seguretat jurídica dels ciutadans i empreses d’origen xinès a Catalunya. L’acord, que té la vigència d’un any, preveu impulsar la cooperació en matèria de difusió jurídica, assessorament i activitats formatives que facilitin l’accés a la justícia i la comprensió del sistema legal espanyol.

L’acte de signatura es va celebrar el 10 de novembre a la seu de l’ICPB i va comptar amb la participació de Javier Segura Zariquiey, degà de l’ICPB i Margarita Ribas Yglesias, vicedegana. Per part de la FUACE, hi van assistir Chuenping Lam, president de la Federació, Feifei Chen, presidenta executiva, i Qianying Zhou, assessora legal. També es va comptar amb la presència d’Erika Torregrossa, assessora institucional de l’ICPB.

Amb aquest acord, ambdues institucions refermen el seu compromís de treballar conjuntament per afavorir el coneixement mutu entre la comunitat xinesa i el sistema jurídic català, contribuint així a la cohesió social i al reforç de la confiança en les institucions de justícia.

  • EL COL·LEGI ORGANITZA UNA RODA DE PREMSA PER DONAR A CONÈIXER ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ QUIN ÉS L´ESTAT DE LA PROFESSIÓ

  • Ampliem la presència digital del Col·legi

  • Campanya “NO CANVIEM DE LLENGUA-SI VAS AL JUTJAT NO CANVIÏS DE LLENGUA”

  • RAMON DAVÍ PARTICIPA A UN DEBAT SOBRE L’IMPACTE ECONÒMIC EN LA JUSTÍCIA AL CEJFE

  • JUSTÍCIA A L´AGOST

  • ÈXIT DE LA CONFERÈNCIA´ELS PROCURADORS DE BARCELONA DURANT LA GUERRA DE SUCCESSIÓ´