- AVÍS 147/25 - ACORD JUNTA DE GOVERN SOBRE QUOTA FIXA MES D’AGOST
- AVÍS 146/25 - ENTRADA EN FUNCIONAMENT DEL TRIBUNAL D’INSTÀNCIA DE MARTORELL
- AVÍS 145/25 - INSPECCIÓ FISCALIA TERRITORIAL SANT FELIU DE LLOBREGAT
- AVÍS 144/25 - ACORD TSJC – PROPOSTA PAPER ZERO JURISDICCIÓ SOCIAL
- AVÍS 143/25 - RESULTATS SUBSTITUCIONS AGOST 2025
- AVÍS 142/25 - IMPLANTACIÓ NOU MODEL ORGANITZATIU DEL SERVEI PÚBLIC DE JUSTICIA
- AVÍS 141/25 - JORNADA D’HABITATGE A CATALUNYA
- AVÍS 140/25 - POSADA EN MARXA DE L’OFICINA JUDICIAL
- AVIS 139 - IMPLEMENTACIÓ DELS TRIBUNALS D’INSTÀNCIA I L’OFICINA JUDICIAL
- AVÍS 138/25 - SERVEI DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS 23 DE JUNY
- AVÍS 137/25 - CALENDARI GUÀRDIES JUTJATS MENORS 2026
- AVÍS 136/25 - CRITERIS INADMISSIÓ DEMANDES
- AVÍS 135/25 - PRESENTACIÓ SOBRE LA LLEI ORGÀNICA 1/2025 DEL MINISTERI DE LA PRESIDÈNCIA, JUSTICIA I RELACIONS AMB LES CORTS
- AVÍS 134/25 - NOVETATS LEXNET V5.11
- AVÍS 133/25 - X CONGRÉS DE L’ADVOCACIA DE BARCELONA
AVÍS 147/25 – ACORD JUNTA DE GOVERN SOBRE QUOTA FIXA MES D’AGOST
ACORD JUNTA DE GOVERN SOBRE QUOTA FIXA MES D’AGOST
La Junta de Govern en la seva reunió del dia 30 de juny ha acordat que, de manera excepcional, la quota fixa corresponent al mes d’agost de 2025 no s’emetrà, restant eximits del seu pagament tots els col·legiats. L’acord haurà de ser ratificat en la primera Assemblea General posterior.
JUNTA ICPB
ACUERDO JUNTA DE GOBIERNO SOBRE CUOTA FIJA MES DE AGOSTO
La Junta de Gobierno en su reunión del día 30 de junio ha acordado que, de manera excepcional, la cuota fija correspondiente al mes de agosto de 2025 no se emitirá, restante eximidos de su pago todos los colegiados. El acuerdo tendrá que ser ratificado en la primera Asamblea General posterior.
JUNTA ICPB
AVÍS 146/25 – ENTRADA EN FUNCIONAMENT DEL TRIBUNAL D’INSTÀNCIA DE MARTORELL
ENTRADA EN FUNCIONAMENT DEL TRIBUNAL D’INSTÀNCIA DE MARTORELL
Us informem que la LAJ del Jutjat Mixt 7 de Martorell i futura Lletrada Directora del Servei Comú de Tramitació, ens ha enviat comunicació referent a l’entrada en funcionament el dia 1 de juliol del Tribunal d'Instància de Martorell, fet que implica novetats en l'organització dels actuals jutjats, que a continuació es detallen:
A partir del 8 de juliol, les noves ubicacions seran les següents:
- Oficina d'Atenció al Ciutadans: es trobarà a l'actual Jutjat Mixt 6.
- Equip d'execució: es situarà a l'actual Jutjat Mixt 1 . Aquest equip s'encarregarà de les execucions de tots els jutjats (és a dir, de tot el Tribunal d'Instància). A l'esmentat Jutjat també tindran els seus despatxos els tres lletrats de l'Administració de Justícia que dirigiran aquest equip.
- Equip de declaratius i família: se situarà a l'actual Jutjat Mixt 4. En aquest Jutjat també tindrà el seu despatx el lletrat de l'Administració de Justícia que dirigirà aquest equip.
- Equip de monitoris i jurisdicció voluntària: se situarà a l'actual Jutjat Mixt 4. En aquest jutjat també tindrà el despatx el lletrat de l'Administració de Justícia que dirigirà aquest equip.
- Pel que fa als equips penals se situaran a l'actual jutjat Mixt 2-3. A l'esmentat Jutjat també es trobaran situats els despatxos dels 7 jutges del partit, així com el de la lletrada de l'Administració responsable d'aquest equip.
- A l'actual Jutjat Mixt 5: s'ubicarà l'equip encarregat de la tramitació de les causes de violència sobre la dona, l'equip assignat a la tramitació de causes penals de la plaça judicial núm. 5, així com l'equip encarregat de la tramitació de delictes lleus. Així mateix, en aquest jugat hi ha el despatx de la jutgessa encarregada de la tramitació d'aquestes causes.
- Els despatxos dels dos directors dels Serveis Comuns, és a dir, el Servei Comú de Tramitació i el Servei Comú General, estaran ubicats a l'actual Jutjat Mixt 1 i Jutjat Mixt 6, respectivament.
La LAJ comenta també que s’iniciarà la implementació de manera efectiva el dia 1 de juliol, amb unes assignacions i una organització vives, és a dir, que poden anar canviant segons les necessitats i les vicissituds que puguin anar detectant.
JUNTA ICPB
ENTRADA EN FUNCIONAMIENTO DEL TRIBUNAL DE INSTANCIA DE MARTORELL
Os informamos que la LAJ del Juzgado Mixto 7 de Martorell y futura Letrada Directora del Servicio Común de Tramitación, nos ha enviado comunicación en lo referente a la entrada en funcionamiento el día 1 de julio del Tribunal de Instancia de Martorell, hecho que implica novedades en la organización de los actuales juzgados, que a continuación se detallan:
A partir del 8 de julio, las nuevas ubicaciones serán las siguientes:
- Oficina de Atención al Ciudadano: se encontrará en el actual Juzgado Mixto 6.
- Equipo de ejecución: se situará al actual Juzgado Mixto 1 . Este equipo se encargará de las ejecuciones de todos los juzgados (es decir, de todo el Tribunal de Instancia). Al mencionado Juzgado también tendrán sus despachos los tres letrados de la Administración de Justicia que dirigirán este equipo.
- Equipo de declarativos y familia: se situará al actual Juzgado Mixto 4. En este Juzgado también tendrá su despacho el letrado de la Administración de Justicia que dirigirá este equipo.
- Equipo de monitorios y jurisdicción voluntaria: se situará al actual Juzgado Mixto 4. En este juzgado también tendrá el despacho el letrado de la Administración de Justicia que dirigirá este equipo.
- En cuanto a los equipos penales se situarán al actual juzgado Mixto 2-3. Al mencionado Juzgado también se encontrarán situados los despachos de los 7 jueces del partido, así como el de la letrada de la Administración responsable de este equipo.
- Al actual Juzgado Mixto 5: se ubicará el equipo encargado de la tramitación de las causas de violencia sobre la mujer, el equipo asignado a la tramitación de causas penales de la plaza judicial n.º 5, así como el equipo encargado de la tramitación de delitos leves. Así mismo, en este jugado hay el despacho de la jueza encargada de la tramitación de estas causas.
- Los despachos de los dos directores de los Servicios Comunes, es decir, el Servicio Común de Tramitación y el Servicio Común General, estarán ubicados en el actual Juzgado Mixto 1 y Juzgado Mixto 6, respectivamente.
La LAJ comenta también que se iniciará la implementación de manera efectiva el día 1 de julio, con unas asignaciones y una organización vivas, es decir, que pueden ir cambiando según las necesidades y las vicisitudes que puedan ir detectando.
JUNTA ICPB
AVÍS 145/25 – INSPECCIÓ FISCALIA TERRITORIAL SANT FELIU DE LLOBREGAT
INSPECCIÓ FISCALIA TERRITORIAL SANT FELIU DE LLOBREGAT
Als efectes del que està previst en l’article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, es comunica als col·legiats que, pel Servei d’Inspecció de la Fiscalia de Catalunya, s’ha programat la següent inspecció ordinària:
Fiscalia Territorial de Sant Feliu de Llobregat, el dia 2 de juliol de 2025.
Es recorda que tots els col·legiats tenen el dret a formular queixes, suggeriments, iniciatives i disfuncions relatives al funcionament dels esmentats Jutjats i, a l’empara del que està previst al referit article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, el nostre Col·legi elaborarà un informe sobre el funcionament de la Fiscalia en qüestió, amb reserva de les dades del col·legiat, que s’elevarà a la Inspecció de la Fiscalia de Catalunya.
JUNTA ICPB
INSPECCIÓN FISCALÍA TERRITORIAL SANT FELIU DE LLOBREGAT
A los efectos de lo que está previsto en el artículo 175.3 de la Ley Orgánica del Poder Judicial, se comunica a todos los colegiados que, por el Servicio de Inspección de la Fiscalía de Cataluña, se han programado la siguiente inspección ordinaria:
Fiscalía Territorial de Sant Feliu de Llobregat, el día 2 de julio de 2025.
Se recuerda que todos los colegiados tienen el derecho a formular quejas, sugerencias, iniciativas y disfunciones relativas al funcionamiento de los mencionados Juzgados y, al amparo de lo que está previsto en el referido artículo 175.3 de la Ley Orgánica del Poder Judicial, nuestro Colegio elaborará un informe sobre el funcionamiento de la Fiscalía en cuestión, con reserva de los datos del colegiado, que se elevará a la Inspección de la Fiscalía de Cataluña.
JUNTA ICPB
AVÍS 144/25 – ACORD TSJC – PROPOSTA PAPER ZERO JURISDICCIÓ SOCIAL
ACORD TSJC – PROPOSTA PAPER ZERO JURISDICCIÓ SOCIAL
Us donem trasllat de l’acord adoptat per la Comissió de la Sala de Govern del TSJC en sessió celebrada el 10 de juny de 2025, relatiu a la proposta elaborada pel grup de treball “paper zero” en l’àmbit de la jurisdicció social.
JUNTA ICPB
ACUERDO TSJC – PROPUESTA PAPEL CERO JURISDICCIÓN SOCIAL
Os damos traslado del acuerdo adoptado por la Comisión de la Sala de Gobierno del TSJC en sesión celebrada el 10 de junio de 2025, relativo a la propuesta elaborada por el grupo de trabajo “papel cero” en el ámbito de la jurisdicción social.
JUNTA ICPB
AVÍS 143/25 – RESULTATS SUBSTITUCIONS AGOST 2025
RESULTATS SUBSTITUCIONS AGOST 2025
Us informem que es troba publicat a l’àrea privada de la pàgina web del Col·legi (Recursos – àrea secretaria – Agost 2025), el quadre amb els Procuradors que realitzaran substitucions durant el proper mes d’agost en els diferents partits judicials.
Podeu consultar aquest quadre clicant accedint al següent enllaç: Quadre
Així mateix, s’informa que els propers dies es publicarà la llista dels Procuradors que han sol·licitat ser substituïts, per a la vostra comprovació.
JUNTA ICPB
RESULTADOS SUSTITUCIONES AGOSTO 2025
Os informamos que se encuentra publicado en el área privada de la página web del Colegio (Recursos – área secretaria – agosto 2025), el cuadro con los Procuradores que realizarán sustituciones durante el próximo mes de agosto en los diferentes partidos judiciales.
Podéis consultar este cuadro accediendo el siguiente enlace: Cuadro
Asimismo, se informa que en los próximos días se publicará la lista de los Procuradores que han solicitado ser sustituidos, para vuestra comprobación.
JUNTA ICPB
AVÍS 142/25 – IMPLANTACIÓ NOU MODEL ORGANITZATIU DEL SERVEI PÚBLIC DE JUSTICIA
IMPLANTACIÓ NOU MODEL ORGANITZATIU DEL SERVEI PÚBLIC DE JUSTICIA
El CGPE ens ha enviat comunicació de la Direcció General de Transformació Digital de l’Administració de Justícia, en la que s’informa que el pròxim 1 de juliol comença la primera fase del procés de transformació progressiu dels actuals Jutjats dels tribunals d’Instància amb el suport de les Oficines Judicials, tal i com estableix la Llei Orgànica 1/2025, de 2 de gener, de mesures en matèria d’eficiència del Servei Públic de Justícia.
Podeu consultar informació més detallada en el següents enllaços:
JUNTA ICPB
IMPLANTACIÓN NUEVO MODELO ORGANITZATIVO DEL SERVICIO PÚBLICO DE JUSTICIA
El CGPE nos ha enviado comunicación de la Dirección General de Transformación Digital de la Administración de Justicia, en la que se informa que el próximo 1 de julio empieza la primera fase del proceso de transformación progresivo de los actuales Juzgados de los tribunales de Instancia con el soporte de las Oficinas Judiciales, tal y como establece la Ley Orgánica 1/2025, de 2 de enero, de medidas en materia de eficiencia del Servicio Público de Justicia.
Podéis consultar información más detallada en los siguientes enlaces:
JUNTA ICPB
AVÍS 141/25 – JORNADA D’HABITATGE A CATALUNYA
JORNADA D’HABITATGE A CATALUNYA
Us informem que, el proper 2 de juliol a les 16:30h, es celebrarà la Jornada d’Habitatge a Catalunya ‘L’habitatge a Catalunya: un dret “real”?’ al Col·legi Notarial de Catalunya, en el que participarà el nostre degà Sr. Javier Segura Zariquiey.
Els procuradors que desitgin apuntar-se hauran de confirmar assistència al correu electrònic cultura@catalunya.notariado.org
Us facilitem la programació de la jornada: Programa
JUNTA ICPB
JORNADA DE VIVIENDA EN CATALUÑA
Os informamos que, el próximo 2 de julio a las 16:30h, se celebrará la Jornada de Vivienda en Cataluña ‘La vivienda en Cataluña: ¿un derecho “real”?’ en el Colegio Notarial de Cataluña, en el que participará nuestro decano Sr. Javier Segura Zariquiey.
Los procuradores que deseen apuntarse tendrán que confirmar asistencia al correo electrónico cultura@catalunya.notariado.org
Os facilitamos la programación de la jornada: Programa
JUNTA ICPB
AVÍS 140/25 – POSADA EN MARXA DE L’OFICINA JUDICIAL
POSADA EN MARXA DE L’OFICINA JUDICIAL
La Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia ens ha comunicat que el proper 1 de juliol entrarà en funcionament el nou model organitzatiu de l'Administració de justícia a Catalunya, l’Oficina Judicial, als següents partits judicials:
- Valls
- Santa Coloma de Farners
- Vic
- Martorell
- Rubí
- Sant Feliu de Llobregat
- Gavà
Amb motiu de la implantació del nou model, durant la segona quinzena de juny i la primera de juliol es preveu una intensa activitat de reorganització interna, amb nombrosos moviments de mobiliari i documentació als jutjats afectats. Per aquest motiu, des de la Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia, ens demanen que només us adreceu a aquests partits judicials per actuacions inajornables o urgents durant aquest període de transició, per tal de facilitar l’adaptació del personal i garantir el correcte funcionament del servei.
Així mateix, coincidint amb aquest desplegament, s’implantarà també a Martorell, Sant Feliu de Llobregat i Gavà el servei de cita prèvia per atorgar apoderaments apud acta. La primera data que trobareu disponible per reservar cita és a partir del 2 de juliol. Aquest sistema ja funciona a diversos partits judicials de Catalunya i permet a ciutadans i professionals concertar cita prèvia amb el deganat de manera telemàtica, optimitzant així el temps i millorant l’atenció.
Podeu consultar més informació sobre el funcionament de l’Oficina Judicial i aquest nou servei als següents enllaços:
Web de l’Administració de Justícia– Oficina Judicial
Seu Judicial Electrònica de Catalunya – Apoderaments apud acta
Per a dubtes o suggeriments, podeu contactar amb el correu electrònic: oficinajudicial.dj@gencat.cat
JUNTA ICPB
PUESTA EN MARCHA DE LA OFICINA JUDICIAL
La Dirección General de Modernización de la Administración de Justicia nos ha comunicado que el próximo 1 de julio entrará en funcionamiento el nuevo modelo organizativo de la Administración de Justicia en Cataluña, la Oficina Judicial, en los siguientes partidos judiciales:
- Valls
- Santa Coloma de Farners
- Vic
- Martorell
- Rubí
- Sant Feliu de Llobregat
- Gavà
Con motivo de la implantación del nuevo modelo, durante la segunda quincena de junio y la primera de julio se prevé una intensa actividad de reorganización interna, con numerosos movimientos de mobiliario y documentación en los juzgados afectados. Por este motivo, desde la Dirección General de Modernización de la Administración de Justicia, nos piden que solo os dirijáis a estos partidos judiciales para actuaciones inaplazables o urgentes durante este periodo de transición, con el fin de facilitar la adaptación del personal y garantizar el correcto funcionamiento del servicio.
Asimismo, coincidiendo con este despliegue, se implantará también en Martorell, Sant Feliu de Llobregat y Gavà el servicio de cita previa para otorgar poderes apud acta. La primera fecha disponible para reservar cita será a partir del 2 de julio. Este sistema ya funciona en varios partidos judiciales de Cataluña y permite a ciudadanos y profesionales concertar cita previa con el decanato de forma telemática, optimizando así el tiempo y mejorando la atención.
Podéis consultar más información sobre el funcionamiento de la Oficina Judicial y este nuevo servicio en los siguientes enlaces:
Web de la Administración de Justicia – Oficina Judicial
Sede Judicial Electrónica de Cataluña – Apoderamientos apud acta
Para dudas o sugerencias, podéis contactar con el correo electrónico: oficinajudicial.dj@gencat.cat
JUNTA ICPB
AVIS 139 – IMPLEMENTACIÓ DELS TRIBUNALS D’INSTÀNCIA I L’OFICINA JUDICIAL
IMPLEMENTACIÓ DELS TRIBUNALS D’INSTÀNCIA I L’OFICINA JUDICIAL
Us recordem que, segons la planificació del Departament de Justícia, el proper mes de juliol s’implementarà la primera fase del desplegament de l’oficina judicial a 33 partits judicials de Catalunya.
Us adjuntem el document que la Secretaria per a l'Administració de Justícia, Sra. Iolanda M. Aguilar, va utilitzar en la sessió informativa del CEP del 19 de març, on s’explica amb detall el procés d’implementació: document
JUNTA ICPB
IMPLEMENTACIÓN DE LOS TRIBUNALES DE INSTANCIA Y LA OFICINA JUDICIAL
Os recordamos que, según la planificación del Departament de Justícia, el próximo mes de julio se implementará la primera fase del despliegue de la oficina judicial en 33 partidos judiciales de Cataluña.
Os adjuntamos el documento que la Secretaria para la Administración de Justicia, Sra. Iolanda M. Aguilar, utilizó en la sesión informativa del CEP del 19 de marzo, donde se explica con detalle el proceso de implementación: documento
JUNTA ICPB
Barcelona, 20 de juny de 2025
AVÍS 138/25 – SERVEI DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS 23 DE JUNY
SERVEI DE RECEPCIÓ DE NOTIFICACIONS 23 DE JUNY
Es recorda a tots els col·legiats que el dilluns dia 23 de juny no operarà el servei de notificacions en paper del Col·legi.
Pel que fa als Procuradors exercents a Barcelona, romandrà oberta la Sala de Notificacions, situada a la Ciutat de la Justícia per tal de que puguin recollir i segellar els trasllats de còpies, que s’hagin hagut de fer en suport paper.
Pel que fa a les Delegacions, respecte als trasllats de còpies d’escrits que no es puguin presentar mitjançant el mòdul RED, s’estarà a l’acordat amb els diferents Deganats.
Tot això, sense perjudici del que pugui ser notificat per Via LexNET i NOTICAT.
JUNTA ICPB
SERVICIO DE RECEPCIÓN DE NOTIFICACIONES 23 DE JUNIO
Se recuerda a todos los colegiados que el lunes día 23 de junio no operará el servicio de notificaciones en papel del Colegio.
En lo que respecta a los Procuradores ejercientes en Barcelona, permanecerá abierta la Sala de Notificaciones, situada en la Ciutat de la Justícia para que puedan recoger y sellar los traslados de copias, que se hayan tenido que hacer en soporte papel.
En cuanto a las Delegaciones, respecto a los traslados de copias de escritos que no se puedan presentar mediante el módulo RED, se estará a lo acordado con los diferentes Decanatos.
Todo ello, sin perjuicio del que pueda ser notificado por Vía LexNET y NOTICAT.
JUNTA ICPB
AVÍS 137/25 – CALENDARI GUÀRDIES JUTJATS MENORS 2026
CALENDARI GUÀRDIES JUTJATS MENORS 2026
Us donem trasllat del calendari de guàrdies dels jutjats de menors per a l’any 2026, aprovats per la Sala de Govern en sessió celebrada el 27 de maig de 2025.
Podeu consultar el calendari al següent enllaç.
JUNTA ICPB
CALENDARIO GUARDIAS JUZGADOS MENORES 2026
Os damos traslado del calendario de guardias de los juzgados de menores para el año 2026, aprobados por la Sala de Gobierno en sesión celebrada el 27 de mayo de 2025.
Podéis consultar el calendario al siguiente enlace.
JUNTA ICPB
AVÍS 136/25 – CRITERIS INADMISSIÓ DEMANDES
CRITERIS INADMISSIÓ DEMANDES
Amb la finalitat d’analitzar els criteris d'inadmissió de demandes amb motiu de l’entrada en vigor de la llei 1/25, des de la comissió de tribunals us demanem la vostra col·laboració enviant els decrets d'inadmissió que pugueu tenir, a l’adreça de correu tribunals@icpb.es, el més aviat possible. L’objectiu és poder analitzar els motius exposats en l'inadmissió i comentar els criteris amb les reunions que mantinguem amb representants dels jutges.
JUNTA ICPB
CRITERIOS INADIMISIÓN DEMANDAS
Con el fin de analizar los criterios de inadmisión de demandas con motivo de la entrada en vigor de la ley 1/25, desde la comisión de tribunales os pedimos vuestra colaboración enviando los decretos de inadmisión que podáis tener, a la dirección de correo tribunals@icpb.es, lo más pronto posible. El objetivo es poder analizar los motivos expuestos en la inadmisión y comentar los criterios en las reuniones que mantengamos con representantes de los jueces.
JUNTA ICPB
AVÍS 135/25 – PRESENTACIÓ SOBRE LA LLEI ORGÀNICA 1/2025 DEL MINISTERI DE LA PRESIDÈNCIA, JUSTICIA I RELACIONS AMB LES CORTS
PRESENTACIÓ SOBRE LA LLEI ORGÀNICA 1/2025 DEL MINISTERI DE LA PRESIDÈNCIA, JUSTICIA I RELACIONS AMB LES CORTS
Us donem trasllat de la presentació realitzada pel Ministeri de la Presidència, Justícia i relacions amb les Corts, relativa a la Llei Orgànica 1/2025, de 2 de gener, de mesures en matèria d’eficiència del Servei Públic de Justícia.
Podeu consultar la presentació en el següent enllaç: Presentació
JUNTA ICPB
PRESENTACIÓN SOBRE LA LEY ORGÁNICA 1/2025 DEL MINISTERIO DE LA PRESIDENCIA, JUSTICIA Y RELACIONES CON LAS CORTES
Os damos traslado de la presentación realizada por el Ministerio de la Presidencia, Justicia y relaciones con las Cortes, relativa a la Ley Orgánica 1/2025, de 2 de enero, de medidas en materia de eficiencia del Servicio Público de Justicia.
Podéis consultar la presentación en el siguiente enlace: Presentación
JUNTA ICPB
AVÍS 134/25 – NOVETATS LEXNET V5.11
NOVETATS LEXNET V5.11
Us donem trasllat d’una guia amb les novetats de LexNet respecte al formulari de monitoris i carpeta justícia.
Podeu veure la guia en el següent enllaç: Guia LexNet V5.11
JUNTA ICPB
NOVEDADES LEXNET V5.11
Os damos traslado de una guía con las novedades de LexNet respecto al formulario de monitorios y carpeta justicia.
Podéis ver la guía en el siguiente enlace: Guía LexNet V5.11
JUNTA ICPB
AVÍS 133/25 – X CONGRÉS DE L’ADVOCACIA DE BARCELONA
X CONGRÉS DE L’ADVOCACIA DE BARCELONA
Us informem que els propers dies 25 i 26 de juny de 2025, es celebrarà el X Congrés de l’Advocacia de Barcelona, organitzat per l’ICAB. L’eix central d’aquesta edició serà la Llei Orgànica 1/2025 de mesures en matèria d’eficiència del Servei Públic de Justícia.
El congrés tindrà lloc a les aules de l’ICAB (C/ Mallorca, 283) de forma presencial. Les conferències son gratuïtes per col·legiats/des i associats/des de l’ICAB, i pels no col·legiats/des ni associats/des, el preu d’inscripció al Congrés és de 50€.
Els nostres companys Ignacio López Chocarro i Jaume Aso Roca participaran en el congrés, intervenint respectivament a les següents conferències: Ignacio López ho farà a la conferència “Els MASC i la seva aplicació en matèria de competència i propietat industrial”, mentre que Jaume Aso participarà a la conferència “Aplicació pràctica dels MASC en la litigació civil”.
Podeu trobar més informació així com inscriure‘us al congrés a través del següent enllaç.
JUNTA ICPB
X CONGRESO DE LA ABOGACÍA DE BARCELONA
Os informamos que los próximos días 25 y 26 de junio de 2025, se celebrará el X Congreso de la Abogacía de Barcelona, organizado por el ICAB. El eje central de esta edición será la Ley Orgánica 1/2025 de medidas en materia de eficiencia del Servicio Público de Justicia.
El congreso tendrá lugar en las aulas del ICAB (C/ Mallorca, 283) de forma presencial. Las conferencias su gratuitas para colegiados/das y asociados/das del ICAB, y para los no colegiados/das ni asociados/das, el precio de inscripción en el Congreso es de 50€.
Nuestros compañeros Ignacio López Chocarro y Jaume Aso Roca participarán en el congreso, interviniendo respectivamente en las siguientes conferencias: Ignacio López lo hará en la conferencia “Los MASC y su aplicación en materia de competencia y propiedad industrial”, mientras que Jaume Aso participará en la conferencia “Aplicación práctica de los MASC en la litigación civil”.
Podéis encontrar más información así como inscribiros en el congreso a través del siguiente enlace.
JUNTA ICPB









