- AVÍS 72/25 - CANVI DATA ACTIVACIÓ NOVA FUNCIONALITAT PRESENTACIÓ RECURSOS APEL·LACIÓ (ART. 458 LEC) I ESCRITS DE PERSONACIÓ
- AVÍS 71/25 - RESOLUCIÓ JUS/1109/2025, DE 19 DE MARÇ, QUE ESTABLEIX L’ORGANITZACIÓ DE L’OFICINA JUDICIAL A CATALUNYA
- AVÍS 70/25 - FORMACIÓ SOBRE MEDIACIÓ I ADR
- AVÍS 69/25 - CRITERIS PER LA PRÀCTICA DE LLANÇAMENTS EN EL PARTIT JUDICIAL DE SABADELL
- AVÍS 68/25 - NOVA FUNCIONALITAT PER A LA PRESENTACIÓ DE RECURSOS D’APEL·LACIÓ (ART. 458 LEC) I ESCRITS DE PERSONACIÓ
- AVÍS 67/25 - INICI SUPORT PERSONAL DEL SERVEI D’ORGANITZACIÓ JUDICIAL A VILANOVA I LA GELTRÚ
- AVÍS 66/25 - JORNADA PORTES OBERTES ESCOLA JUDICIAL
- AVÍS 65/25 - CICLE DE CONFERÈNCIES INTERCOL·LEGIALS SÈNIORS
- AVÍS 64/25 - UNIFICACIÓ DE CRITERIS LAJS REQUISIT PROCEDIBILITAT LO 1/2025
- AVÍS 63/25 - INICI SUPORT PERSONAL DEL SERVEI D’ORGANITZACIÓ JUDICIAL A SABADELL
- AVÍS 62/25 - ACORD TSJC
- AVIS 61/25 - ACORD UNIFICACIÓ CRITERIS JUNTA DE JUTGES DE PRIMERA INSTÀNCIA DE BARCELONA
- AVÍS 60/25 - REGISTRE I REPARTIMENT DE L’AUDIÈNCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
- AVÍS 59/25 - JORNADA LLEI ORGÀNICA 1/2025 – CGPE
- AVÍS 58/25 - NOVA FUNCIONALITAT SERVEI ELECTRÒNIC DE MICROEMPRESES
AVÍS 72/25 – CANVI DATA ACTIVACIÓ NOVA FUNCIONALITAT PRESENTACIÓ RECURSOS APEL·LACIÓ (ART. 458 LEC) I ESCRITS DE PERSONACIÓ
CANVI DATA ACTIVACIÓ NOVA FUNCIONALITAT PRESENTACIÓ RECURSOS APEL·LACIÓ (ART. 458 LEC) I ESCRITS DE PERSONACIÓ
Com a complement de l’avís 68/25, us informem que el SISPI ens ha comunicat que, degut a una incidència imprevista, s’ha posposat el desplegament de la funcionalitat per a la presentació de recursos d’apel·lació (article 458 LEC) i d’escrits de personació. El desplegament estarà disponible el proper dia 7 d’abril de 2025.
JUNTA ICPB
CAMBIO FECHA ACTIVACIÓN NUEVA FUNCIONALIDAD PRESENTACIÓN RECURSOS APELACIÓN (ART.458 LEC) Y ESCRITOS DE PERSONACIÓN
Como complemento del aviso 68/25, os informamos que el SISPI nos ha comunicado que, debido a una incidencia imprevista, se ha pospuesto el despliegue de la funcionalidad para la presentación de recursos de apelación (artículo 458 LEC) y escritos de personación. El despliegue estará disponible el próximo día 7 de abril de 2025.
JUNTA ICPB
AVÍS 71/25 – RESOLUCIÓ JUS/1109/2025, DE 19 DE MARÇ, QUE ESTABLEIX L’ORGANITZACIÓ DE L’OFICINA JUDICIAL A CATALUNYA
RESOLUCIÓ JUS/1109/2025, DE 19 DE MARÇ, QUE ESTABLEIX L’ORGANITZACIÓ DE L’OFICINA JUDICIAL A CATALUNYA
Us donem trasllat de la Resolució JUS/1109/2025, de 19 de març, pel qual s’estableix el model d’oficina judicial que ha de donar suport als òrgans judicials a Catalunya, que va ser publicada al DOGC ahir, 1 d’abril de 2025.
Podeu consultar la resolució en el següent enllaç. Resolució
JUNTA ICPB
RESOLUCIÓN JUS/1109/2025, DE 19 DE MARZO, QUE ESTABLECE LA ORGANIZACIÓN DE LA OFICINA JUDICIAL EN CATALUÑA
Os damos traslado de la Resolución JUS/1109/2025, de 19 de marzo, por la que se establece el modelo de oficina judicial que tiene que dar soporte a los órganos judiciales en Cataluña, que se publicó en el DOGC ayer, 1 de abril de 2025.
Podéis consultar la resolución en el siguiente enlace. Resolución
JUNTA ICPB
AVÍS 70/25 – FORMACIÓ SOBRE MEDIACIÓ I ADR
FORMACIÓ SOBRE MEDIACIÓ I ADR
Us informem que el CEJFE ha organitzat un curs sobre mediació i ADR per conèixer les principals novetats i l’impacte processal a partir de la Llei Orgànica 1/2025 d’eficiència judicial. La nostre companya Margarita Ribas Yglesias, participarà en una taula rodona a la 2a sessió que es celebrarà el 14 de maig de 2025 i que tractarà sobre aspectes processals.
Informació:
🗓️ Dates: 6 sessions que es realitzaran des del 7 de maig a l’11 de juny de 16 a 19 hores.
💻 Modalitat: Online
📚 Programa: Mediació i ADR
Per més informació o per les inscripcions podeu dirigir-vos al correu electrònic ufaj@gencat.cat
JUNTA ICPB
FORMACIÓN SOBRE MEDIACIÓN Y ADR
Os informamos que el CEJFE ha organizado un curso sobre mediación y ADR para conocer las principales novedades y el impacto procesal a partir de la Ley Orgánica 1/2025 de eficiencia judicial. Nuestra compañera Margarita Ribas Yglesias, participará en una mesa redonda en la 2a sesión que se celebrará el 14 de mayo de 2025 y que tratará sobre aspectos procesales.
Información:
🗓️ Fechas: 6 sesiones que se realizarán desde el 7 de mayo al 11 de junio de 16 a 19 horas.
💻Modalidad: Online
📚 Programa: Mediación y ADR
Para más información o para las inscripciones podéis dirigiros al correo electrónico ufaj@gencat.cat
JUNTA ICPB
AVÍS 69/25 – CRITERIS PER LA PRÀCTICA DE LLANÇAMENTS EN EL PARTIT JUDICIAL DE SABADELL
CRITERIS PER LA PRÀCTICA DE LLANÇAMENTS EN EL PARTIT JUDICIAL DE SABADELL
El Deganat de Sabadell ens ha traslladat els nous criteris per la pràctica de llançaments en el partit judicial de Sabadell, que han entrat en vigor avui, 1 d’abril de 2025.
Podeu consultar el document a través del següent enllaç.
JUNTA ICPB
CRITERIOS PARA LA PRÁCTICA DE LANZAMIENTOS EN EL PARTIDO JUDICIAL DE SABADELL
El Decanato de Sabadell nos ha trasladado los nuevos criterios para la práctica de lanzamientos en el partido judicial de Sabadell, que han entrado en vigor hoy, 1 de abril de 2025.
Podéis consultar el documento a través del siguiente enlace.
JUNTA ICPB
AVÍS 68/25 – NOVA FUNCIONALITAT PER A LA PRESENTACIÓ DE RECURSOS D’APEL·LACIÓ (ART. 458 LEC) I ESCRITS DE PERSONACIÓ
NOVA FUNCIONALITAT PER A LA PRESENTACIÓ DE RECURSOS D’APEL·LACIÓ (ART. 458 LEC) I ESCRITS DE PERSONACIÓ
El SISPI ens ha comunicat que el proper 3 d’abril de 2025 estarà disponible una nova funcionalitat en la presentació d’escrits telemàtics mitjançant l’Extranet del professional que s’ha desenvolupat per adaptar les aplicacions informàtiques d’Ejcat als canvis introduits pel RD Llei 6/2023 en la interposició dels recursos d’apel·lació davant l’Audiència Provincial en l’àmbit civil.
La novetat més destacable que trobareu és que a la pantalla d’Alta d’escrits es mostraran 3 opcions per seleccionar la que sigui adient segons el tipus d’escrit que vulgueu presentar:
- Escrits amb procediment destí. (escrit de tràmit): Per presentar escrits fent costar el procediment (tipus, any i número) de la unitat judicial concreta que haurà de tramitar l'escrit.
- Escrits iniciadors recurs apel·lació civil davant l’Audiència Provincial: Per presentar escrits fent costar el procediment origen (tipus, any i número) i resolució respecte de la qual es formula el recurs.
- Escrits quan NO existeix el procediment destí, només es pot informar el procediment origen. (Escrits de personació, altres …): Per presentar els escrits de personació davant la Sala Contenciosa Administrativa del TSJC o els escrits de personació davant l’Audiència Provincial en l’àmbit civil, segons la tramitació anterior a la reforma del RD Llei 6/2023.
Per a més detalls, podeu consultar la Guia de modificacions en el següent enllaç. Modificacions
També us informem que actualment no estan disponibles els serveis web per a l’alta d’escrits de les opcions B i C. Per tant, per poder presentar aquests tipus d’escrits haureu d’accedir directament des de l’Extranet d’Ejcat.
Així mateix, us informem que com a conseqüència del desplegament de la nova versió del mòdul de Presentació d’escrits el proper dimecres 02/04/2025, a partir de les 16:00 hores i fins la finalització de les actuacions tècniques (aprox. 20:00 h) estarà inhabilitada l’alta d’escrits de Recurs d’Apel·lació que actualment es troba operativa.
JUNTA ICPB
NUEVA FUNCIONALIDAD PARA LA PRESENTACIÓN DE RECURSOS DE APELACIÓN (ART. 458 LEC) Y ESCRITOS DE PERSONACIÓN
El SISPI nos ha comunicado que el próximo 3 de abril de 2025 estará disponible una nueva funcionalidad en la presentación de escritos telemáticos mediante la Extranet del profesional que se ha desarrollado para adaptar las aplicaciones informáticas de Ejcat a los cambios introducidos por el RD Ley 6/2023 en la interposición de los recursos de apelación ante la Audiencia Provincial en el ámbito civil.
La novedad más destacable que encontraréis es que en la pantalla de Alta de escritos se mostrarán 3 opciones para seleccionar la que sea adecuada según el tipo de escrito que queráis presentar:
- Escritos con procedimiento destino (escrito de trámite): Para presentar escritos indicando el procedimiento (tipo, año y número) de la unidad judicial concreta que deberá tramitar el escrito.
- Escritos iniciadores de recurso de apelación civil ante la Audiencia Provincial: Para presentar escritos indicando el procedimiento origen (tipo, año y número) y la resolución respecto de la cual se formula el recurso.
- Escritos cuando NO existe el procedimiento destino, solo se puede informar del procedimiento origen (Escritos de personación, otros…): Para presentar los escritos de personación ante la Sala Contenciosa Administrativa del TSJC o los escritos de personación ante la Audiencia Provincial en el ámbito civil, según la tramitación anterior a la reforma del RD Ley 6/2023.
Para más detalles, podéis consultar la Guía de modificaciones en el siguiente enlace. Modificaciones
También os informamos que actualmente no están disponibles los servicios web para el alta de escritos de las opciones B y C. Por lo tanto, para poder presentar estos tipos de escritos deberéis acceder directamente desde la Extranet de Ejcat.
Asimismo, os informamos que como consecuencia del despliegue de la nueva versión del módulo de Presentación de escritos el próximo miércoles 02/04/2025, a partir de las 16:00 horas y hasta la finalización de las actuaciones técnicas (aproximadamente 20:00 h), estará inhabilitada el alta de escritos de Recurso de Apelación que actualmente está operativa.
JUNTA ICPB
AVÍS 67/25 – INICI SUPORT PERSONAL DEL SERVEI D’ORGANITZACIÓ JUDICIAL A VILANOVA I LA GELTRÚ
INICI SUPORT PERSONAL DEL SERVEI D’ORGANITZACIÓ JUDICIAL A VILANOVA I LA GELTRÚ
Us informem que en el marc de desplegament de l’oficina judicial, el Departament de Justícia i Qualitat Democràtica iniciarà actuacions al partit judicial de Vilanova i la Geltrú per preparar el canvi de model organitzatiu.
A partir del proper 16 d’abril està previst que una referent del Servei d’Organització judicial iniciï l’actuació en el partit judicial de Vilanova i la Geltrú. Les tasques d’aquesta referent consisteixen en donar suport als jutjats de primera instància en la revisió i tramitació d’execucions civils transmeten bones pràctiques en la integració de l’expedient judicial electrònic.
Podeu trobar més informació sobre l’oficina judicial a la intranet de l’Administració de justicia, així com al web de l’Administració de justícia. També podeu adreçar els vostres dubtes i/o suggeriments a oficinajudicial.dj@gencat.cat
JUNTA ICPB
INICIO SOPORTE PERSONAL DEL SERVICIO DE ORGANIZACIÓN JUDICIAL EN VILANOVA I LA GELTRÚ
Os informamos que en el marco de despliegue de la oficina judicial, el Departament de Justicia i Qualitat Democràtica iniciará actuaciones en el partido judicial de Vilanova i la Geltrú para preparar el cambio de modelo organizativo.
A partir del próximo 16 de abril está previsto que una referente del Servicio de Organización judicial inicie la actuación en el partido judicial de Vilanova i la Geltrú. Las tareas de esta referente consisten en apoyar a los juzgados de primera instancia en la revisión y tramitación de ejecuciones civiles transmitiendo buenas prácticas en la integración del expediente judicial electrónico.
Podéis encontrar más información sobre la oficina judicial a la intranet de la Administración de justicia, así como al web de la Administración de justicia. También podéis dirigir vuestras dudas y/o sugerencias a oficinajudicial.dj@gencat.cat
JUNTA ICPB
AVÍS 66/25 – JORNADA PORTES OBERTES ESCOLA JUDICIAL
JORNADA PORTES OBERTES ESCOLA JUDICIAL
Us informem que l’Escola Judicial del Consejo General del Poder Judicial realitzarà una jornada de portes obertes el pròxim 25 d’abril de 2025.
Informació jornada:
🗓 Data: Divendres, 25 d’abril de 2025
📍Ubicació: Carretera de Vallvidrera 43-45, 08017 Barcelona
Si voleu assistir a les portes obertes, serà necessari inscriure ‘us abans del 23 d’abril de 2025 a través del següent enllaç. Inscripció
Així mateix, us adjuntem tota la informació sobre la jornada, i la carta de presentació de la directora en funcions de l’Escola Judicial, Sra. Clara Carulla Terricabras.
JUNTA ICPB
JORNADA PUERTAS ABIERTAS ESCUELA JUDICIAL
Os informamos que la Escuela Judicial de Consejo General del Poder Judicial realizará una jornada de puertas abiertas el próximo 25 de abril de 2025.
Información jornada:
🗓 Fecha: Viernes, 25 de abril de 2025
📍Ubicación: Carretera de Vallvidrera 43-45, 08017 Barcelona
Si queréis asistir a las puertas abiertas, será necesario inscribirse antes del 23 de abril de 2025 a través del siguiente enlace. Inscripción
Asimismo, os adjuntamos toda la información sobre la jornada, y la carta de presentación de la Directora en funciones de la Escuela Judicial, Sra. Clara Carulla Terricabras.
JUNTA ICPB
AVÍS 65/25 – CICLE DE CONFERÈNCIES INTERCOL·LEGIALS SÈNIORS
CICLE DE CONFERÈNCIES INTERCOL·LEGIALS SÈNIORS
Com a complement de l’AVIS 156/24, us recordem que demà dimarts 1 d’abril a les 18:00h, es celebrarà la Conferència “Un Segle costa amunt. Història Política del Ciclisme”, emmarcada dins del XI Cicle de Conferències de la Comissió Intercol·legial de Sèniors. Aquesta Conferència anirà a càrrec del Sr. Ramón Usall, llicenciat en sociologia per la UAB i doctor en Història per la Universitat de Lleida, i es celebrarà al Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona – Lleida (c/ Mallorca, 214, Barcelona).
La conferència es farà en format online i presencial. Per assistir presencialment, no cal fer cap inscripció. Per seguir-la online, podeu utilitzar el següent enllaç: Accés
JUNTA ICPB
CICLO DE CONFERENCIAS INTERCOLEGIALES SENIORS
Como complemento del AVISO 156/24, os recordamos que mañana martes 1 de abril a las 18:00h se celebrará la Conferencia “Un Siglo cuesta arriba. Historia Política del Ciclismo”, enmarcada dentro del XI Ciclo de Conferencias de la Comisión Intercolegial de Seniors. Esta Conferencia irá a cargo del Sr. Ramón Usall, licenciado en sociología por la UAB y doctor en Historia por la Universidad de Lérida, y se celebrará en el Colegio de Administradores de Fincas de Barcelona – Lérida (c/ Mallorca, 214, Barcelona).
La conferencia se hará en formato online y presencial. Para asistir presencialmente, no es necesario hacer inscripción. Para seguirla online, podéis utilizar el siguiente enlace: Acceso
JUNTA ICPB
AVÍS 64/25 – UNIFICACIÓ DE CRITERIS LAJS REQUISIT PROCEDIBILITAT LO 1/2025
UNIFICACIÓ DE CRITERIS LAJS REQUISIT PROCEDIBILITAT LO 1/2025
La Oficina de Secretaria de Coordinació Provincial de Barcelona ens ha traslladat els criteris d’unificació d’actuació dels lletrats i lletrades de l’Administració de justícia de Barcelona per la introducció del requisit de procedibilitat dels MASC per la Llei Orgànica 1/2025.
Podeu consultar el document a través del següent enllaç.
JUNTA ICPB
UNIFICACIÓN DE CRITERIOS LAJS REQUISITO PROCEDIBILIDAD LO 1/2025
La Oficina de Secretaria de Coordinación Provincial de Barcelona no ha trasladado los criterios de unificación de actuación de los letrados y letradas de la Administración de justicia de Barcelona ante la introducción del requisito de procedibilidad de los MASC por la Ley Orgánica 1/2025.
Podéis consultar el documento a través del siguiente enlace.
JUNTA ICPB
AVÍS 63/25 – INICI SUPORT PERSONAL DEL SERVEI D’ORGANITZACIÓ JUDICIAL A SABADELL
INICI SUPORT PERSONAL DEL SERVEI D’ORGANITZACIÓ JUDICIAL A SABADELL
Us informem que en el marc de desplegament de l’oficina judicial, el Departament de Justícia i Qualitat Democràtica iniciarà actuacions al partit judicial de Sabadell per preparar el canvi de model organitzatiu.
A partir del proper 1 d’abril està previst que una referent del Servei d’Organització judicial iniciï l’actuació en el partit judicial de Sabadell. Les tasques d’aquesta referent consisteixen en donar suport als jutjats de primera instància en la revisió i tramitació d’execucions civils transmeten bones pràctiques en la integració de l’expedient judicial electrònic.
Podeu trobar més informació sobre l’oficina judicial a la intranet de l’Administració de justicia, així com al web de l’Administració de justícia. També podeu adreçar els vostres dubtes i/o suggeriments a oficinajudicial.dj@gencat.cat
JUNTA ICPB
INICIO SOPORTE PERSONAL DEL SERVICIO DE ORGANIZACIÓN JUDICIAL A SABADELL
Os informamos que en el marco de despliegue de la oficina judicial, el Departament de Justicia i Qualitat Democràtica iniciará actuaciones en el partido judicial de Sabadell para preparar el cambio de modelo organizativo.
A partir del próximo 1 de abril está previsto que una referente del Servicio de Organización judicial inicie la actuación en el partido judicial de Sabadell. Las tareas de esta referente consisten en apoyar a los juzgados de primera instancia en la revisión y tramitación de ejecuciones civiles transmitiendo buenas prácticas en la integración del expediente judicial electrónico.
Podéis encontrar más información sobre la oficina judicial a la intranet de la Administración de justicia, así como al web de la Administración de justicia. También podéis dirigir vuestras dudas y/o sugerencias a oficinajudicial.dj@gencat.cat
JUNTA ICPB
AVÍS 62/25 – ACORD TSJC
ACORD TSJC
Us donem trasllat de l’acord adoptat per la Comissió de la Sala de Govern del TSJC en sessió celebrada el 18 de març de 2025, aprovant les actes de la junta de jutges sectorial dels Jutjats d’estat civil i discapacitat de Barcelona celebrada el 6 de març de 2025, i l’acta de la junta de jutges d’instrucció de Barcelona celebrada el 7 de març de 2025.
Podeu veure l’acord, així com els calendaris, en el següents enllaços:
Acord TSJC
Calendari Jutjats estat civil i discapacitat Barcelona
Calendari jutjats Instrucció
JUNTA ICPB
ACUERDO TSJC
Os damos traslado del acuerdo adoptado por la Comisión de la Sala de Gobierno del TSJC en sesión celebrada el 18 de marzo de 2025, aprobando las actas de la junta de jueces sectorial de los Juzgados de estado civil y discapacidad de Barcelona celebrada el 6 de marzo de 2025, y la acta de la junta de jueces de instrucción de Barcelona celebrada el 7 de marzo de 2025.
Podéis ver el acuerdo, así como los calendarios, en los siguientes enlaces:
Acuerdo TSJC
Calendario juzgados estado civil y discapacidad Barcelona
Calendario juzgados instrucción
JUNTA ICPB
AVIS 61/25 – ACORD UNIFICACIÓ CRITERIS JUNTA DE JUTGES DE PRIMERA INSTÀNCIA DE BARCELONA
ACORD UNIFICACIÓ CRITERIS JUNTA DE JUTGES DE PRIMERA INSTÀNCIA DE BARCELONA
Us donem trasllat de l’Acord d’unificació de criteris de la Junta de Jutges de Primera Instància de Barcelona adoptats el dia 12 de març de 2025.
Podeu consultar l’acord accedint al següent enllaç: Acord Junta de Jutges Primera Instància
JUNTA ICPB
ACUERDO UNIFICACIÓN CRITERIOS JUNTA DE JUECES DE PRIMERA INSTANCIA DE BARCELONA
Os damos traslado del Acuerdo de unificación de criterios de la Junta de Jueces de Primera Instancia de Barcelona adoptados el día 12 de marzo de 2025.
Podéis consultar el acuerdo accediendo al siguiente enlace: Acuerdo Junta de Jueces Primera Instancia
JUNTA ICPB
Barcelona, 22 de març de 2025
AVÍS 60/25 – REGISTRE I REPARTIMENT DE L’AUDIÈNCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
REGISTRE I REPARTIMENT DE L’AUDIÈNCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
La Secretària coordinadora provincial de Barcelona ens informa que la secció de registre i repartiment de l’Audiència Provincial de Barcelona té molt endarreriment i està impactant en els Jutjats de Primera Instància perquè al no notificar-los la presentació del recurs, el jutjat d’instància declara fermesa i taxa costes.
Com que el nou aplicatiu informàtic s’endarrereix, ens sol·liciten que quan es presenti l’escrit a l’AP, s’informi de la presentació de l’apel·lació al Jutjat d’instància, a fi d’evitar aquestes disfuncions.
JUNTA ICPB
REGISTRO Y REPARTO DE LA AUDIENCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
La Secretaria coordinadora provincial de Barcelona nos informa que la sección de registro y reparto de la Audiencia Provincial de Barcelona tiene mucho retraso y está impactando en los Juzgados de Primera Instancia porque al no notificarles la presentación del recurso, el juzgado de instancia declara firmeza y tasa costas.
Como el nuevo aplicativo informático se retrasa, nos solicitan que cuando se presente el escrito a la AP, se informe de la presentación de la apelación al Juzgado de instancia, a fin de evitar estas disfunciones.
JUNTA ICPB
AVÍS 59/25 – JORNADA LLEI ORGÀNICA 1/2025 – CGPE
JORNADA LLEI ORGÀNICA 1/2025 – CGPE
Us informem que, el proper 27 de març a les 16:30h, es celebrarà a la seu del CGPE la Jornada sobre “Les mesures organitzatives y processals de la Llei Orgànica 1/2025, de 2 de gener, de mesures en matèria d’eficiència del Servei Públic de Justícia i el seu impacte en l’exercici de la Procura”.
Si voleu seguir la Jornada en streaming, ho podreu fer a través del següent enllaç.
Així mateix, podeu consultar el programa en el següent enllaç. Jornada.
JUNTA ICPB
JORNADA LEY ORGÁNICA 1/2025 – CGPE
Os informamos que, el próximo 27 de marzo a las 16:30h, se celebrará en la sede del CGPE LA Jornada sobre “Las medidas organizativas y procesales de la Ley Orgánica 1/2025, de 2 de enero, de medidas en materia de eficiencia del Servicio Público de Justicia y su impacto en el ejercicio de la Procura”.
Si queréis seguir la Jornada en streaming, lo podéis hacer a través del siguiente enlace.
Asimismo, podéis consultar el programa en el siguiente enlace. Jornada.
JUNTA ICPB
AVÍS 58/25 – NOVA FUNCIONALITAT SERVEI ELECTRÒNIC DE MICROEMPRESES
NOVA FUNCIONALITAT SERVEI ELECTRÒNIC DE MICROEMPRESES
La Direcció General de Transformació Digital de l’Administració de Justícia posa a disposició dels professionals la nova funcionalitat de servei de missatgeria dins de la fitxa de l’expedient, dissenyada per facilitar la interacció i comunicació entre els diferents actors involucrats en els procediments. La nova funcionalitat permet consultar i enviar missatges dins de la plataforma, que seran visibles per tots els intervinents que siguin part en el procediment.
Aquest servei estarà disponible per aquells expedients que ja es trobin en tràmit, és a dir, quan l’Òrgan Judicial hagi assignat un número de procediment i/o aportat l’auto d’apertura al Servei Electrònic de Microempreses.
Podeu conèixer la nova funcionalitat en el següent vídeo.
També podeu obtenir més informació sobre la última versió de les Guies d’ús a través del següent enllaç. A més, a través del Punt d’Accés General de l’Administració de Justícia, podeu accedir al servei, obtenir informació sobre Avisos, Preguntes freqüents i podeu enviar les vostres consultes, incidències o suggeriments sobre el servei a través del següent enllaç.
JUNTA ICPB
NUEVA FUNCIONALIDAD SERVICIO ELECTRÓNICO DE MICROEMPRESAS
La Dirección General de Transformación Digital de la Administración de Justicia pone a disposición de los profesionales la nueva funcionalidad de servicio de mensajería dentro de la ficha del expediente, diseñada para facilitar la interacción y comunicación entre los diferentes actores involucrados en los procedimientos. La nueva funcionalidad permite consultar y enviar mensajes dentro de la plataforma, que serán visibles para todos los intervinientes que sean parte en el procedimiento.
Este servicio estará disponible para aquellos expedientes que ya se encuentren en trámite, es decir, cuando el Órgano Judicial haya asignado un número de procedimiento y/o aportado el auto de apertura en el Servicio Electrónico de Microempresas.
Podéis conocer la nueva funcionalidad en el siguiente video.
También podéis obtener más información sobre la última versión de las Guías de uso a través del siguiente enlace. Además, a través del Punto de Acceso General de la Administración de Justicia, podéis acceder al servicio, obtener información sobre Avisos, Preguntas frecuentes y podéis enviar vuestras consultas, incidencias o sugerencias sobre el servicio a través del siguiente enlace.
JUNTA ICPB