Inici > Notícies > El proper 11 de maig es presenta el Pla Estratègic de la Procura. Full de ruta 2022-2025

Notícies

Noticias CEP - El próximo 11 de mayo se presenta el Plan Estratégico de la Procura. Hoja de Ruta 2022-2025

El proper 11 de maig es presenta el Pla Estratègic de la Procura. Full de ruta 2022-2025

El Col·legi de Procuradors de Barcelona i el Col·legi de Procuradors de Madrid realitzaran el pròxim 11 de maig la presentació del «Pla Estratègic de la Procura. Full de ruta 2022-2025», elaborat conjuntament entre tots dos Col·legis.

A continuació, tindrà lloc la taula rodona ‘La Procura com a eix estratègic d’una Justícia eficient’, amb la participació de diferents actors de l’àmbit judicial i econòmic, en la qual farem un repàs del funcionament de la Justícia, el seu impacte en l’economia del país i com podem contribuir els procuradors, des del nostre àmbit d’actuació, a la seva millora.

Aquest acte tindrà lloc el dia 11 de maig de 18:00h a 19.30 a la Sala 1 del Centre de Convencions AXA (Deu i Mata, 111, Barcelona).

Es prega confirmació d’assistència a través del següent formulari.

 

Programa complet de la jornada:

18.00 h: Inici de l’acte

18.00-18.10 h: Presentació institucional a càrrec dels degans del Col·legi de Procuradors de Barcelona, Ángel Quemada, i del Col·legi de Procuradors de Madrid, Alberto Barrenechea

18.10-18.20: Presentació Pla Estratègic de la Procura a càrrec de Pilar Fernández Bozal, sòcia responsable de Dret Públic en EY España, i Jesús Sanz, vocal del Col·legi de Procuradors de Barcelona

18.20-19.30: Taula rodona amb la intervenció de:

Mª José Hernandez, Magistrada del Jutjat de Primera Instància 48 de Barcelona
Susana Ferrer, vicedegana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
Juan S. Mora-Sanguinetti, Sènior Economist Banc d’España
Francesc Xavier Rafi, LAJ del Jutjat Mercantil 9 de Barcelona
Noel de Dorremochea, sotssecretari del Col·legi de Procuradors de Madrid
• Moderadora: Adriana Flores, vicedegana del Col·legi de Procuradors de Barcelona. Adriana a més de moderar també participa en el col·loqui.

19.30-19.45: Precs i preguntes

19.45: Tancament institucional

20.00: Fi de l’acte

  • Inauguració de l´Any Judicial 2011/2012

    Notícies - Inauguració de l´Any Judicial 2011/2012
  • Taula de debat: ‘L’eficiència de la justícia’

    Notícies CEP - Taula de debat: ‘L'eficiència de la justícia’
  • L´EXPOSICIÓ DELS 500 ANYS DEL COL·LEGI ARRIBA A VILANOVA

    Notícies - L´EXPOSICIÓ DELS 500 ANYS DEL COL·LEGI ARRIBA A VILANOVA
  • Acord amb el Departament de Justícia per garantir l´assisstència jurídica gratuïta

    Notícies - Acord amb el Departament de Justícia per garantir l´assisstència jurídica gratuïta
  • L’ICPB i el seu degà, a ‘La Vanguardia’ a propòsit de la llei d’Eficiència de la Justícia

    Notícies - L’ICPB i el seu degà, a ‘La Vanguardia’ a propòsit de la llei d’Eficiència de la Justícia
  • La procura barcelonina adverteix de “dificultats estructurals” en execució judicial i reclama “compromís pressupostari” d’acord amb els objectius de reforma de Justícia

    Notícies - La procura barcelonina adverteix de “dificultats estructurals” en execució judicial i reclama “compromís pressupostari” d’acord amb els objectius de reforma de Justícia