Inici > Notícies > EL 70% DELS PROFESSIONALS DE LA JUSTÍCIA S´OPOSEN A LA LLEI DE SERVEIS

Notícies

Notícies - EL 70% DELS PROFESSIONALS DE LA JUSTÍCIA S´OPOSEN A LA LLEI DE SERVEIS

EL 70% DELS PROFESSIONALS DE LA JUSTÍCIA S´OPOSEN A LA LLEI DE SERVEIS

El 70% dels professionals de la justícia consideren que l'avantprojecte de Llei de Serveis i Col·legis Professionals, que tramita el Govern espanyol, serà perjudicial per al funcionament de la Justícia. Aquestes dades es desprenen d'una enquesta de Sigma Dos a jutges, magistrats, secretaris de jutjats i funcionaris judicials.

Així mateix, el 71'1% dels enquestats coincideixen que el procurador és una peça clau per a una Justícia àgil i eficaç. Concretament, el treball dels procuradors és valorat positivament per la gran majoria dels enquestats: el 82,1% ho valora "bé" o "molt bé".

L'enquesta també destaca que un 53'1% dels entrevistats s'oposen que la feina dels procuradors pugui ser realitzada indistintament per un procurador o per un advocat, mentre que solament un 26'7% dels entrevistats es manifesten a favor de la compatibilitat de l'exercici.

D'altra banda, el 73,7% dels professionals de la justícia consideren que la liberalització dels preus també redundarà en un encariment dels processos judicials.

Una àmplia majoria dels enquestats no creuen que un increment de la competència signifiqui una major rendibilitat i uns millors serveis a la ciutadania. Concretament, el 65,2% dels entrevistats estimen que aquesta liberalització "dificultarà el control ètic de la professió i facilitarà l'intrusisme i la competència deslleial". Finalment, un 65.1% dels professionals de la justícia pensa que aquesta situació sí "afectarà l'agilitat en la tramitació dels procediments".

Consultar enquesta completa de Sigma Dos

  • GRAN ÈXIT DEL 1r CONGRÉS SOBRE ECONOMIA I JUSTÍCIA AMB MÉS DE 300 ASSISTENTS

    Notícies - GRAN ÈXIT DEL 1r CONGRÉS SOBRE ECONOMIA I JUSTÍCIA AMB MÉS DE 300 ASSISTENTS
  • Sobre cómo obtener préstamos en línea crediclic confiables sin una comprobación sobre oficina

  • COMUNICAT DE L´ICPB SOBRE LA DECLARACIÓ EFECTUADA PEL PARLAMENT DE CATALUNYA EL PASSAT 27 D´OCTUBRE

    Notícies - COMUNICAT DE L´ICPB SOBRE LA DECLARACIÓ EFECTUADA PEL PARLAMENT DE CATALUNYA EL PASSAT 27 D´OCTUBRE
  • Entrevista del degà del Col·legi de Procuradors de Barcelona al programa Planta Baixa de TV3

    Notícies - Entrevista del degà del Col·legi de Procuradors de Barcelona al programa Planta Baixa de TV3
  • TORN ESPECIAL D’ASSISTÈNCIA PROFESSIONAL GRATUÏTA PER A LES VÍCTIMES DELS ATEMPTATS

    Notícies - TORN ESPECIAL D’ASSISTÈNCIA PROFESSIONAL GRATUÏTA PER A LES VÍCTIMES DELS ATEMPTATS
  • LÓPEZ CHOCARRO I RUIZ CASTEL PARTICIPEN A LA 4A JORNADA ´CIUTATS EUROPEES DEL DRET´

    Notícies - LÓPEZ CHOCARRO I RUIZ CASTEL PARTICIPEN A LA 4A JORNADA ´CIUTATS EUROPEES DEL DRET´