Inici > Notícies > ÈXIT DE LA SESSIÓ SOBRE LA MEDIACIÓ INTRAJUDICIAL I EL PROCURADOR

Notícies

ÈXIT DE LA SESSIÓ SOBRE LA MEDIACIÓ INTRAJUDICIAL I EL PROCURADOR

El darrer 17 de gener, en el marc dels actes de celebració del Dia Europeu de la Mediació, es va organitzar una jornada del Grup Europeu de Magistrats per la Mediació d’Espanya (GEMME), on es van donar a conèixer diferents aspectes i punts de vista sobre el procediment de mediació de diverses institucions europees.

El Col·legi de Procuradors de Barcelona va participar en la jornada organitzant, en col·laboració amb el Punt Neutre de Promoció de la Mediació, una sessió dirigida per la magistrada Raquel Alastruey Gracia i el procurador-mediador Carlos Iñiguez Chito titulada “La mediació intrajudicial i el procurador”, que va tenir lloc al Centre de Suport Professional de la Ciutat de la Justícia.

Els assistents a aquesta sessió van poder conèixer el funcionament de la mediació intrajudicial en els aspectes pràctics, materials i processals bàsics introduïts per la Llei de Mediació 5/12 i que tenen una aplicació directa en la tasca diària dels procuradors.

  • UN PLA ESTRATÈGIC QUE MARCARÀ EL FUTUR DE LA PROCURA

  • PONÈNCIA DEL DEGÀ IGNACIO LÓPEZ CHOCARRO A L´ESCOLA JUDICIAL DEL CGPJ

  • INTERPRETACIÓ DE LA DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA EN MATÈRIA DE RECURSOS I EL PROCEDIMENT DE DESNONAMENT

  • LA GENERALITAT I ELS PROCURADORS CATALANS REAFIRMEN EL SEU COMPROMÍS AMB EL CATALÀ A LA JUSTÍCIA

  • JORNADES DE JUNTES DE GOVERN DEDICADES A LA LEC

  • El Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona celebra l’acte institucional de Sant Iu al Palau de Justícia